Szybka diagnoza – sprawna naprawa
Jedną z funkcji aplikacji NordGlass jest możliwość dokonania wstępnej diagnozy stopnia uszkodzenia szyby. Postępując zgodnie ze szczegółową instrukcją, krok po kroku, kierowca w awaryjnej sytuacji jest w stanie w przybliżeniu ocenić, czy szkodę można naprawić, czy też konieczna jest całkowita wymiana szyby. Analizę uszkodzenia należy rozpocząć od określenia rodzaju szyby. W zależności od tego, czy jest to szyba czołowa, boczna lub tylna otrzymamy informację jak dalej postępować. W przypadku ubytku w szybie czołowej dodatkowo należy określić wielkość uszkodzenia, W tym celu można skorzystać z funkcji „sprawdź wielkość”. Wystarczy wówczas zbliżyć telefon do szyby na odległość dłuższego boku karty kredytowej i poczekać aż na ekranie wyświetli się czerwony okrąg. Jeśli uszkodzenie przekracza rozmiar zaznaczonego obszaru, to szyba nie kwalifikuje się do naprawy i należy niezwłocznie skontaktować się z infolinią serwisu NordGlass lub złożyć zamówienie na wymianę szyby w jednym z najbliższych punktów serwisowych zasugerowanych przez aplikację. Jeśli ubytek mieści się w czerwonym okręgu, należy określić dokładne miejsce uszkodzenia. W przypadku, gdy uszkodzenie znajduje się nie dalej niż 10 cm od krawędzi szyby – najprawdopodobniej kwalifikuje się ono do naprawy. Jeśli odległość od krawędzi szyby jest jednak mniejsza niż 10 cm to należy dokonać wymiany szyby w najbliższym serwisie. Należy pamiętać, że choć mobilna aplikacja NordGlass w awaryjnej sytuacji pozwoli nam dokonać wstępnej oceny stanu naszej szyby to ostateczna weryfikacja uszkodzenia i kwalifikacja szyby do naprawy lub wymiany odbywa się w punkcie serwisowym NordGlass.
Poradniki NordGlass – auto przygotowane do jazdy
Kolejną użyteczną funkcją mobilnego serwisu NordGlass jest dział „poradniki”. Zmotoryzowani znajdą tam 10 kluczowych zasad, jakimi powinien kierować się każdy uczestnik ruchu drogowego oraz tzw. „niezbędnik kierowcy” wskazujący listę takich przedmiotów i dokumentów - jak m.in. apteczka, okulary przeciwsłoneczne, formularz protokołu wypadku, nóż do przecinania pasów i trójkąt odblaskowy - których nigdy nie powinno zabraknąć w aucie. Kierowcy znajdą również informację, jak należy się zachować w razie kontroli by przebiegła ona prawidłowo i bez zbędnych nerwów. Szykujące się do kilkudniowej podróży osoby z pewnością skorzystają z sugestii na temat tego, jak odpowiednio przygotować samochód do dłuższej jazdy, a także jak bardziej ekologicznie eksploatować pojazd. Istotnym uzupełnieniem poradnika są wskazówki na temat udzielania pierwszej pomocy oraz resuscytacji.
Aby nie dać się zaskoczyć wypadkom losowym na drodze, warto korzystać ze sprawdzonych rozwiązań. Innowacyjna aplikacja na telefon firmy NordGlass da nam pewność, że gdy w czasie podróży szyba w aucie ulegnie uszkodzeniu, niezależnie od miejsca i czasu, szybko uzyskamy niezbędne wsparcie profesjonalistów i będziemy mogli bezpiecznie kontynuować podróż.
NordGlass Sp. z o.o.
ul. Bohaterów Warszawy 11
75-211 Koszalin
e-mail: sekretariat@nordglass.pl
http://www.nordglass.pl
Zlokalizowana w Koszalinie firma NordGlass to właściciel największej i najbardziej rozpoznawalnej w Polsce sieci serwisów szyb samochodowych, która świadczy usługi w zakresie naprawy i wymiany szyb samochodowych na terenie całego kraju. To również wiodący europejski producent najwyższej klasy szyby czołowych do ponad 1300 najpopularniejszych modeli samochodów, które dystrybuowane są w całej Europie i poza jej granicami.