ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w I edycji Rankingu Satysfakcji Klientów Detalicznych Banków. Badanie obejmujące 15 największych banków detalicznych działających na rynku polskim przeprowadziło ARC Rynek i Opinia dla Rzeczpospolitej.
ING Bank Śląski zwyciężył w rankingu lojalności oraz rankingu satysfakcji. Jak podaje ARC Rynek i Opinia, Lider zestawienia ING Bank Śląski to bank niezwykle wszechstronny, odpowiadający na potrzeby klientów zarówno z młodszej, jak i ze starszej grupy wiekowej. Temu bankowi udało się trafić w gusta szerokiej grupy odbiorców, co jest nie lada wyzwaniem.
Bank został doceniony za właściwe diagnozowanie potrzeb klientów, stronę internetową oraz bankowość internetową. Dodatkowo, ING znalazło się na czele zestawienia ocen obsługi w oddziale, obsługi na infolinii oraz bankowości mobilnej.
Badanie zostało przeprowadzone w dwóch falach: w pierwszym i czwartym kwartale 2016 r. Respondentami w badaniu były osoby w wieku 18-59 lat, które posiadają konto w banku. Liczebność próby dla każdego z 15 banków wyniosła około 250 klientów w każdej fali badania. Badanie zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia za pomocą mixu metod ilościowych:
- Metoda CAWI (epanel.pl);
- Metoda TAPI - wywiady face-to-face realizowane przy użyciu tabletów w grupach demograficznych o niższej penetracji Internetu (20% wywiadów).
Więcej informacji o badaniu na stronie ARC Rynek i Opinia.
dostarczył infoWire.pl