Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-11-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

Hyundai Sellout 2016

Z początkiem listopada Hyundai Motor Poland rozpoczyna internetową kampanię promującą wyprzedaż modeli z rocznika 2016, która trwać będzie do końca roku. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.


Wyprzedaż obejmować będzie większość modeli producenta, w tym Tucson, Santa Fe, i30 oraz i20. W zależności od modelu i jego wersji wyposażeniowej, ta niezwykle interesująca oferta może zawierać m.in. upust aż do 20 000 zł czy premię za odkup. Ponadto Hyundai proponuje ubezpieczenie (pakiet OC/AC/NNW/ZK/PAP) w cenie 2,99 proc. wartości samochodu. Wszystkie oferowane przez markę modele objęte są programem 5-letniej gwarancji bez limitu kilometrów.


Za przygotowanie materiałów kreatywnych, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.


 Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe), Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB), LuxHub (marki luksusowe) oraz 18 Havas Warsaw (projekty komunikacyjne łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS