Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-07-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

H&M, Smyk i Subway nowymi najemcami Galerii Morena w Gdańsku

150x110

H&M, Smyk i Subway nowymi najemcami Galerii Morena w Gdańsku

Carrefour kontynuuje proces repozycjonowania i rekomercjalizacji Galerii Morena. Do oferty przebudowywanej galerii handlowej dołączyły trzy nowe marki: H&M, Smyk oraz Subway. To kolejni najemcy, które dostrzegli potencjał kompleksowo modernizowanej galerii Carrefour w Gdańsku.

Modernizacja Galerii Morena weszła właśnie w główną fazę przebudowy, która obejmie rozbudowę galerii handlowej do ponad 33.000 m. kw. GLA oraz modernizacje parkingów i otoczenia centrum handlowego. Wraz z postępami w pracach budowlanych, Carrefour finalizuje proces rekomercjalizacji galerii, zawierając kolejne umowy najmu nowych powierzchni handlowych. Do grona najemców Galerii Morena dołączyły właśnie 3 nowe marki: H&M, Smyk oraz Subway.

Cieszymy się ogromnie, że remodeling Galerii Morena w Gdańsku spotyka się z tak dobrym przyjęciem ze strony najemców. Dzięki prowadzonej rekomercjalizacji naszej galerii, której poziom przekroczył już 80%, możemy zagwarantować mieszkańcom Gdańska, że nasze centrum handlowe, nie tylko będzie wyróżniało się nowoczesnym designem, ale również zaoferuje nowe funkcje oraz bogatą i różnorodną ofertą handlową.mówi Ronan Martin Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

W ramach prowadzonej rekomercjalizacji, wspieranej przez Colliers International, Carrefour podpisał kolejne 3 umowy najmu. W Galerii Morena na powierzchni 2100 m. kw. pojawi się dwupiętrowy salon H&M. Wśród nowych najemców na uwagę zasługuję również specjalizujący się w artykułach dla dzieci - Smyk, który zajmie powierzchnię ponad 560 m kw. Nową strefę foodcourtową wzbogaci natomiast znana sieć restauracyjna Subway. Łącznie po zakończeniu przebudowy zaplanowanej na drugi kwartał 2016 roku, w galerii powstanie 80 sklepów oraz punktów usługowych, w tym m.in. kino, plac zabaw dla dzieci czy nowoczesny fitness club.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour posiada również doświadczenie deweloperskie, inwestycyjne oraz operacyjne związane z zarządzaniem centrami handlowymi. Spółka jest właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych i średnich miastach o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS