Groupon jest obecny w Polsce już od 5 lat, zdobywając zaufanie klientów i partnerów. Aplikacja mobilna Groupona, która pozwala m.in. w prosty sposób wyszukiwać oferty znajdujące się w pobliżu, szturmuje rynek m-commerce, z blisko 105 milionami pobrań globalnie.
Piąte urodziny Grupona w Polsce były okazją do świętowania niezwykłego sukcesu firmy w naszym kraju. Spółka po raz pierwszy pojawiła się w Polsce w 2010 r. Od tego czasu bardzo ewoluowała, stając się jedną z największych na polskim rynku platform online i mobilnych oferujących produkty i usługi. Szeroka i zróżnicowana oferta w atrakcyjnych cenach od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem Polaków, którzy stawiają na najwyższą jakość.
Wychodząc naprzeciw najnowszym trendom, kilka lat temu firma uruchomiła dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne, za pomocą której użytkownicy mogą dokonywać zakupów w dowolnym miejscu i czasie. Aplikacja ma już blisko 105 milionów pobrań na całym świecie, będąc wśród trzech najlepiej ocenianych przez użytkowników aplikacji detalicznych, opartych na systemie Android i iOS. Aplikacja została stworzona z myślą o potrzebach klientów, którzy szukają sprofilowanych ofert zarówno pod kątem ich preferencji, jak i lokalizacji. Wystarczy aktywować funkcję GPS w urządzeniu mobilnym, aby w czasie rzeczywistym wyszukać na mapie najbliższe miejsce realizacji usługi. Jest to szybki i łatwy sposób, umożliwiający odnalezienie odpowiedniej oferty w pobliżu określonej lokalizacji.
Globalnie Groupon wspiera przedsiębiorców już od ponad siedmiu lat i jest obecny w 45 krajach z 48,1 milionami aktywnych klientów i z 800 milionami sprzedanych ofert . W Polsce firmie zaufało już ponad 9 milionów subskrybentów i 23 000 partnerów.
Groupon wspiera rozwój lokalnego biznesu, łącząc interesy klientów i partnerów. Według niezależnego badania Groupon jest drugą najpopularniejszą platformą oferującą produkty i usługi w Polsce, a rozpoznawalność marki kształtuje się na poziomie 78% dzięki zróżnicowanemu portfolio ofert połączonego z najwyższą jakością oferowanych usług.
- Od 5 lat prężnie rozwijamy się w Polsce, kładąc nacisk na różnorodność oferty i gwarantując naszym klientom najwyższą jakość usług. - powiedziała Aniela Hejnowska, CEO Groupon Polska. Obecnie konsumenci chcą mieć dostęp do treści „tu” i „teraz”, nasza aplikacja wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom i umożliwia szybkie odnalezienie informacji o usługach dostępnych w okolicy, motywując do zakupów impulsywnych. Smartfony są zawsze w naszej kieszeni, dlatego podeszliśmy do tematu mobile, jak do idealnej okazji kształtowania codziennych nawyków i możliwości zaangażowania naszych klientów o różnych porach dnia. Przykładowo korzystając ze swojego smartfona możemy szybko podjąć decyzję, z której zniżki/oferty chcemy skorzystać bazując na informacji odnośnie lokalizacji sklepu, wybierając ten najbliżej nas. - dodała Aniela Hejnowska.
Zarówno w ofercie mobilnej, jak i na stronie www, na Grouponie zawsze znajdują się najciekawsze oferty. Ich wybór celowo został podzielony na poszczególne kategorie, aby każdy użytkownik mógł jeszcze łatwiej odnaleźć tę, która spełni jego aktualne potrzeby. Dzięki zakładce Groupon Twoje miasto odkryjemy najlepsze oferty w swoim mieście, a za pomocą aplikacji mobilnej, szybko dowiemy się o najlepszych propozycjach w okolicy. Groupon Shopping oferuje m. in. szeroki wybór elektroniki, sprzętu gospodarstwa domowego oraz ubrań i akcesoriów. Natomiast Groupon Travel oferuje luksusowe hotele SPA, ośrodki wypoczynkowe i wycieczki w najpiękniejsze zakątki w Polsce i na świecie.
dostarczył infoWire.pl