Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-07-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

GONG z obsługą strategiczno-kreatywną marki Johnson & Johnson

Agencja kreatywna GONG jest odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowej marki w portfolio Johnson & Johnson - soczewek akcentujących 1-DAY ACUVUE® DEFINE®.

Działania agencji obejmują swoim zakresem stworzenie nowej kategorii produktowej (soczewki akcentujące) na polskim rynku, strategię wprowadzenia marki 1-DAY ACUVUE® DEFINE® oraz obsługę kreatywną w mediach 360 st.

Obecnie kończy się pierwszy etap kampanii, obejmujący działania B2B, PR oraz komunikacji digital (B2C). Ambasadorem kampanii został m.in. fotograf Marcin Tyszka.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS