„Pośród wielu wariantów Golfów każdy znajdzie coś dla siebie. Chcieliśmy, aby ta różnorodność wyrażała się także w sposobie mówienia o tym modelu. Dlatego przetłumaczyliśmy spot na dialekty. Tak, by każdy odbiorca znalazł bliską jego sercu wersję samego spotu. Takie podejście do reklamy wyjątkowego produktu jakim jest Golf realizuje założenie, które leży u podstaw marki Volkswagen, czyli być blisko ludzi." – tłumaczy Monika Leksowska z Volkswagen Group Polska. Trzy wersje spotu można oglądać w Internecie na profilu Volkswagen Polska na Facebook’u oraz na oficjalnym kanale marki na YouTube’ie. Oprócz oryginalnej wersji, lektor czyta tekst także po Śląsku: www.youtube.com/watch?v=0d8IsQYIbl8, a w innej po Góralsku: www.youtube.com/watch?v=Y_mpJpCCvf8. Volkswagen nie po raz pierwszy zwraca się bezpośrednio do mieszkańców poszczególnych regionów, czy miast. "Volkswagen już wcześniej stosował przekazy do lokalnych społeczności. Outdoorowa kampania nowego Passata, którą prowadziliśmy w styczniu, była kierowana do mieszkańców konkretnych regionów. W haśle tej kampanii samochód witał mieszkańców Warszawy, Katowic czy Krakowa" – tłumaczy Mateusz Liśkiewicz, kierownik ds. komunikacji marki Volkswagen Samochody Osobowe.