Godło Złoty Standard w Obsłudze Gości ma już 2 lata
Właśnie minęły 2 lata od przyznania pierwszych certyfikatów Złoty Standard w Obsłudze Gości. Wyróżnienie za najwyższą jakość obsługi klientów przyznawane na podstawie kompleksowych audytów eksperckich w obiektach hotelowych uzyskało dotychczas 175 hoteli i ośrodków noclegowych w Polsce. 14 pierwszych obiektów otrzymało certyfikaty ponownie, na kolejny okres.
Wśród hoteli i obiektów noclegowych nagrodzonych Certyfikatem i Godłem Złoty Standard są obiekty małe liczące zaledwie 5 pokoi, jak i duże kompleksy wypoczynkowo-konferencyjne na ponad 200 miejsc noclegowych. Można w ich gronie znaleźć hotele trzy-, cztero- i pięciogwiazdkowe oraz obiekty nieskategoryzowane. Ich cechą wspólną jest najwyższa dbałość o kontakt z gośćmi – zarówno ten zdalny – poprzez stronę internetową, e-mail czy telefon jak i bezpośredni – na recepcji, w restauracji, korytarzach, strefie spa&wellness i pokoju hotelowym.
- Godło Złoty Standard w Obsłudze Gości jest przyznawane na podstawie wyników kompleksowych audytów eksperckich badających 80 różnych aspektów obsługi klienta w hotelu – mówi Regina Berdy, dyrektor programu Złoty Standard. – Nagradzamy nim tylko te obiekty, które uzyskały najwyższą ocenę audytową zarówno w zakresie kontaktu z gośćmi - na odległość i w obiekcie, jak również przygotowania marketingowego i potencjału rozwoju organizacji.
Korzyścią dla hoteli z przystąpienia do programu Certyfikacji Złoty Standard jest nie tylko samo wyróżnienie, ale przede wszystkim szczegółowy raport obejmujący analizę wszystkich audytowanych obszarów i rekomendacje działań, które usprawnią funkcjonowanie obiektu. Towarzyszy mu doradztwo w zakresie standardów obsługi gości i marketingu hotelowego.
Certyfikat Zloty Standard przyznawany był na 2 lata. Dlatego hotele nagrodzone nim jako pierwsze, po raz pierwszy mogły ubiegać o przedłużenie prawa do posługiwania się Godłem Złoty Standard. W każdym z nich przeprowadzona została weryfikacja jakości obsługi klientów. Pomyślnie przeszło ją 14 obiektów.
- Z przyjemnością możemy potwierdzić, że hotelom, które poddały się ponownej certyfikacji udaje się nie tylko utrzymać najwyższe standardy obsługi Gości, ale nawet je podnosić – twierdzi Regina Berdy.
Widać to bardzo wyraźnie przede wszystkim na stronach internetowych hoteli. Znacznie poprawiła się ich funkcjonalność oraz zakres prezentowanych informacji o hotelu i usługach około hotelowych. Prawie wszystkie zweryfikowane obiekty posiadają możliwość rezerwacji on-line. Część hoteli całkowicie zmieniła strony WWW na dostosowane do potrzeb Gości korzystających z urządzeń mobilnych: smartfonów i tabletów. Hotele przykładają również ogromną wagę do jakości obsługi gości na recepcji, w tym prosprzedażową postawę pracowników.
Do dnia dzisiejszego audytom Zloty Standard zostało poddanych ponad 260 hoteli i ośrodków hotelarskich z całej Polski. Godło Złoty Standard w obsłudze Gości za najwyższą jakość usług otrzymało łącznie 175 obiektów.
Przedłużenie Certyfikatów uzyskały następujące obiekty:
• 4 Pory Roku & Spa w Krynicy Zdroju
• Centrum Hotelowo-Konferencyjne Witek w Krakowie – Modlnicy
• Hotel Azyl w Kątach Wrocławskich
• Hotel Centuria Wellness & SPA w Ogrodzieńcu
• Hotel Elbrus Spa&Wellness w Szczyrku
• Hotel Fero-Lux w Korbielowie
• Hotel Iskierka Business & SPA w Mielcu
• Hotel Planeta w Brzesku
• Hotel SPA Medical Dwór Elizy w Długopolu Zdroju
• Hotel Szafran w Czeladzi
• Manor House Pałac Odrowążów w Chlewiskach k. Szydłowca
• Modrzewie Park Hotel w Szczawnicy
• Ośrodek Usług Hotelarskich Redyk w Zębie k. Zakopanego
• Villa Bohema w Kazimierzu Dolnym
Więcej informacji na www.zlotystandard.info.
***
Informacja o Programie Złoty Standard
Złoty Standard w Obsłudze Gości – Hotele i Obiekty Hotelarskie to ogólnopolska sieć współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie na najwyższym poziomie, potwierdzonym przez Gości i ekspertów. Należą do niej obiekty, które osiągnęły najwyższą ocenę w toku szczegółowych audytów obsługi klientów. Obiekty uhonorowane Certyfikatem i Godłem Złoty Standard realizują w praktyce postulat: Gość jest najważniejszy. Zapewniają nie tylko wysoki komfort pobytu, ale także przyjazny, serdeczny klimat.
Kontakt dla mediów:
Anna Kontek
Koordynator ds. komunikacji i promocji
Biuro programu Złoty Standard w Obsłudze Gości – Hotele i Obiekty Hotelarskie
a.kontek@zlotystandard.info
Tel.: 883 357 210