Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-07-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

"Gdzie jest Smok?" Kampania nowego salonu Komfort w Krakowie

Trzy dni super rabatów i piknik rycerski z konkursami dla całej rodziny – tak wyglądało huczne otwarcie nowego sklepu Komfort w krakowskich Bronowicach. Wydarzeniu towarzyszyła kampania reklamowa, nawiązująca do najważniejszego symbolu miasta.

„Gdzie jest smok?” - billboardy z tym pytaniem pojawiły się na ulicach Krakowa pod koniec czerwca. Był to teaser kampanii reklamowej sieci Komfort, która 17 lipca br. otworzyła w mieście nowy sklep.

„Sklep w Bronowicach jest pierwszym w Krakowie, który zaaranżowaliśmy według naszego nowego  konceptu: nowoczesny, multimedialny, ze starannie wyselekcjonowaną ofertą. To otwarcie to kolejny krok w naszych zmianach wizerunkowych. Dlatego przygotowaliśmy nie tylko wyjątkowe rabaty, ale również dwuetapową kampanię reklamową i specjalny event dla Klientów”. – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A.

Działania skupione były wokół rycerstwa oraz najważniejszego symbolu Krakowa – smoka. Teaserowe billborady, plakaty na przystankach oraz reklamy w mediach lokalnych zostały zastąpione dwiema kreacjami głównymi, na których pod hasłem „Upoluj smoka” znalazły się informacje o  rabatach oferowanych w związku z otwarciem. Dodatkowo w weekend otwarcia sieć zorganizowała piknik rycerski, którego główną atrakcję stanowił dmuchany smok. Śmiałkowie, którzy „polowali” na niego rzucając maczugami, mogli wygrać dodatkowe rabaty na zakupy – nawet do 50%.

Kampania reklamowa prowadzona była od 29 czerwca. Obejmowała outdoor (billboardy i przystanki autobusowe na terenie Krakowa), media lokalne:  prasę (Gazeta Krakowska, Metro Kraków), radio (Polskie Radio Kraków, RMF MAX, Eska Kraków) oraz Internet (gazetakrakowska.pl, dziennikpolski24.pl, mmkarkow.pl, naszemiasto.pl/malopolska oraz lovekrakow.pl), akcję ulotkową oraz działania PR.

Kreację reklam przygotował dział marketingu Komfort. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starlink.


 

KOMFORT
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy KOMFORT (PRESS BOX)





Słowa kluczowe:komfort

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS