Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-04-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Galeria Katowicka z drugą nominacją do Loyalty Awards

Kapituła tegorocznego plebiscytu Loyalty Awards przyznała Galerii Katowickiej drugą nominację konkursową. Zintegrowany z aplikacją mobilną program lojalnościowy Galerii Katowickiej zawalczy zatem o nagrodę  nie tylko w kategorii Najlepszy Nowy Program Lojalnościowy Roku, ale także Innowacja Roku 2015. Wybór programu Galerii Katowickiej nie jest wynikiem jej samodzielnego zgłoszenia do konkursu, ale wynikiem wnikliwej analizy rynku i pracy kapituł konkursu.

Aplikacja mobilna Navishopper to tak naprawdę wielozadaniowa platforma - swoiste połączenie rozbudowanego programu lojalnościowego z personalną nawigacją zakupową, opartą o infrastrukturę beaconów wdrożoną w Galerii Katowickiej. W ramach modułu lojalnościowego funkcjonują regularne nagrody za bieżące zakupy, konkursy z nagrodami specjalnymi dla najlepszych klientów, oraz cyfrowe kupony rabatowe.

Od momentu wdrożenia aplikacji podbija ona nie tylko serca klientów, ale też przedstawicieli branży marketingowej i retailowej, o czym świadczy otrzymana przez nas już druga nominacja. Navishopper to właściwie pierwsze w Europie tego typu rozwiązanie, zaimplementowane w galerii handlowej. Niezwykle istotną miarą sukcesu jest nie tyle fakt, iż od wdrożenia odnotowujemy 24-25% wzrosty sprzedaży w obiekcie, ale przede wszystkim to, że 98,5% z blisko 14 000 użytkowników aplikacji deklaruje zmianę swoich zwyczajów zakupowych i wybór właśnie naszej galerii na miejsce realizacji zakupów. To właśnie postawa naszych klientów przyczyniła się do tego, iż aplikacja została zauważona przez ekspertów branży lojalnościowej – komentuje Dawid Prymas, Marketing and PR Manager Galerii Katowickiej.

Loyalty Awards to wyróżnienia dla najlepszych projektów lojalnościowych w Polsce, przyznawane przez społeczność profesjonalistów związanych z zarządzaniem relacjami z klientami i budowaniem przywiązania konsumentów. Celem plebiscytu jest promocja efektywności działań lojalnościowych w Polsce.

Wraz z Galerią Katowicką o nagrodę w kategorii Innowacja Roku 2015 zawalczą firmy VISA oraz Starbucks. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas oficjalnej Gali Loyalty Awards 2015, która odbędzie się 21 kwietnia w Krakowie.

Przedstawiciele Galerii Katowickiej zaprezentują projekt także w trakcie sesji poświęconej wzorowym praktykom w branży retail i retail marketingu, która to odbędzie się w ramach 7. Poland & CEE Customer Loyalty Summit – największego, dorocznego spotkania społeczności lojalnościowej w Polsce, na której analizuje się trendy, nowe projekty oraz dyskutuje możliwości rozwoju marketingu relacji.

Oprócz Galerii Katowickiej, w wydarzeniu wezmą udział przedstawiciele najprężniejszych firm w dziedzinie marketingu relacji w Europie: IKEA, Castorama, Orlen, ING, Tesco, Getin Bank, PZU, Payback, BPH, Virgin Mobile, Kompania Piwowarska, Maspex, Tchibo, Nationale Nederlanden, mBank itd. Galeria Katowicka będzie jedynym obiektem komercyjnym reprezentującym branżę w tym prestiżowym gronie.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS