Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-01-17

A A A POLEĆ DRUKUJ

Finanse na prostych zasadach - nowa odsłona kampanii Getin Banku

Getin Bank ruszył z nową edycją kampanii pod hasłem przewodnim „Finanse na prostych zasadach”, w ramach której prezentuje konto oszczędnościowe. W spotach reklamowych ponownie pojawił się Tomek, „człowiek z zasadami”, będący bohaterem także poprzedniej kampanii, promującej Konto Proste Zasady.

 

Getin Bank kontynuuje komunikację w oparciu o ideę prostych zasad. Główną postacią nowej kampanii jest znany z poprzednich spotów  „człowiek z zasadami”, sympatyczny i zaradny Klient Getin Banku, który wyznaje zasadę, że najlepiej oszczędza się systematycznie. Dzięki regularnemu odkładaniu części swojej pensji na koncie oszczędnościowym w Getin Banku, udało mu się już oszczędzić większą sumę.

 

W nowej kampanii ponownie postawiliśmy na komunikację prostych zasad i zrozumiałych produktów. Chcemy zachęcić naszych Klientów do systematycznego oszczędzania i przekonać ich, że ma to sens, nawet w przypadku odkładania co miesiąc niewielkich kwot. Zgromadzone w ten sposób środki mogą zostać oczywiście wykorzystane na dowolny cel. Mogą także stanowić dla Klienta tzw. poduszkę finansową na wypadek nieprzewidzianych wydatków mówi Łukasz Penszko, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku. 

 

Kampania obejmuje telewizję, internet, kino. Spoty telewizyjne w wersjach 30” i 15” będą emitowane do 18 lutego w większości stacji TV oraz w internecie na YouTube i serwisach VOD. Pojawią się również reklamy na najbardziej znanych polskich portalach, m.in. Onet i WP. Precyzyjne targetowanie na podstawie profili demograficznych oraz zachowań użytkowników zapewni dotarcie do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą. Konto oszczędnościowe będzie promowane także przy wykorzystaniu reklam w wyszukiwarkach oraz na stronach partnerów. Dodatkowo w placówkach Getin Banku pojawią się ulotki oraz reklamy na witrynach. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się Opus Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS