Finanse na prostych zasadach to nowe hasło przewodnie komunikacji marketingowej Getin Banku i zarazem hasło promujące nowe konto osobiste Proste Zasady. Kampania reklamowa ruszyła 9 października br. W ramach nowej komunikacji Getin Bank chce przybliżyć Polakom proste zasady finansowe, które można wykorzystać w codziennym życiu z pomocą produktów i usług oferowanych przez Bank. Bohaterem reklam jest „człowiek z zasadami” – sympatyczny mężczyzna, który doskonale radzi sobie w życiu właśnie dzięki stosowaniu prostych zasad.
W ramach najnowszej kampanii Bank prezentuje Konto Proste Zasady, stworzone z myślą o tych, którzy cenią sobie proste rozwiązania i chcą mieć kontrolę nad swoimi finansami. Wystarczy jedna płatność kartą debetową lub BLIKIEM w ciągu miesiąca (na dowolną kwotę), by Klient nie poniósł żadnych opłat za prowadzenie rachunku, kartę debetową, przelewy przez Bankowość Internetową i Mobilną oraz wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce. Konto Proste Zasady zapewnia także dostęp do atrakcyjnych dodatkowych pakietów ubezpieczeń, w tym Pakietu Niezawodnego – pomocy specjalistów w ramach assistance domowego i medycznego – dostępnego przez pierwsze 6 miesięcy całkowicie bezpłatnie oraz z Pakietu Ochrony Karty. Posiadacze konta mogą także korzystać z rabatu 10% w sieci kin Cinema City.
Finanse na prostych zasadach potrzebują solidnej podstawy, jaką może stanowić właśnie konto osobiste Proste Zasady, nasz nowy produkt flagowy. Wystarczy jedna płatność kartą miesięcznie, by nie płacić za prowadzenie konta, kartę, przelewy internetowe i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce – mówi Łukasz Penszko, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku. Taka konstrukcja produktu spełnia oczekiwania Klientów, a jednocześnie pozwala nam się wyróżnić na rynku – zwłaszcza w momencie, gdy konkurencja wprowadza skomplikowane produkty z wieloma warunkami i opcjami – dodaje.
Główną oś kampanii tworzą spoty telewizyjne z emisją planowaną do końca roku. Będzie można je zobaczyć w większości polskich stacji telewizyjnych, w internecie oraz w sieci kin Cinema City. Spotom towarzyszą intensywne działania digitalowe z wykorzystaniem angażujących formatów video oraz reklam na największych polskich portalach. Konto Proste Zasady będzie promowane również w mediach społecznościowych, przy wykorzystaniu reklam w wyszukiwarkach, a także profilowania behawioralnego, aby nowy flagowy produkt Getin Banku mógł trafić do jak najszerszego grona odbiorców zainteresowanych założeniem konta. Równocześnie w oddziałach Getin Banku pojawią się plakaty i ulotki informacyjne. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się Opus Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Reżyserem spotów jest Bartek Ignaciuk.