Samsung zaprezentował nowy produkt w kategorii digital signage – elektroniczne etykiety półkowe (ESL). Rozwiązanie, które funkcjonuje w oparciu o technologię e-ink, jest centralnie zarządzane za pomocą oprogramowania MagicInfo firmy Samsung. Etykiety dostępne są w różnych rozmiarach (o przekątnej od 1,6 do 7,4 cala) i dwóch wersjach kolorystycznych wyświetlacza – monochromatycznej lub kolorowej – czarno-czerwono-białej.
Nowe rozwiązanie pozwala na bieżące zarządzanie cenami na hali sprzedaży. Dzięki bezprzewodowej komunikacji, aktualizacja informacji na etykietach przebiega szybko i bez dodatkowego zaangażowania pracowników.
Rozwiązanie pozwala zwiększyć efektywność operacyjną placówki handlowej. Centralne, bezprzewodowe zarządzanie elektronicznymi etykietami cenowymi w czasie rzeczywistym, eliminuje czas i koszty związane z tradycyjnym drukiem etykiet i koniecznością fizycznego rozmieszczenia ich na półkach sklepowych. Technologia e-ink zapewnia wysoką estetykę etykiety w czytelnej i przejrzystej formie. Etykiety zarządzane są z poziomu systemu MagicInfo, dzięki czemu kreacja i bieżące zarządzanie cenami jest łatwe i intuicyjne.
– Dzięki systemowi centralnego zarządzania cenami oraz ograniczeniu kosztów pracy i druku, elektroniczne etykiety półkowe firmy Samsung są rozwiązaniem bardzo praktycznym w codziennym użytkowaniu i co ważniejsze, pozwalają poprawić rentowność placówki handlowej. Istotnym czynnikiem jest także zapewnienie lepszego wizerunku danego sklepu czy sieci handlowej, ponieważ elektroniczne etykiety są dowodem na ich innowacyjność – mówi Wojciech Zaskórski, dyrektor dywizji IT/B2B Samsung Electronics Polska.
Systemy zdalnego zarządzania ceną z wykorzystaniem elektronicznych etykiet półkowych trafią do oferty dystrybutorów i integratorów współpracujących z Samsung Electronics Polska. Są również prezentowane w showroomie biznesowym znajdującym się w warszawskiej siedzibie firmy Samsung.
dostarczył infoWire.pl