Zgodnie z prognozami ekspertów to video marketing, nowe media społecznościowe, automatyzacja marketingu i personalizacja, budowanie własnej marki oraz precyzyjne targetowanie reklam będą w marketingu dominującymi trendami w nadchodzącym kwartale.
Wychodząc naprzeciw potrzebom rozwijającego się rynku marketingowego, firma MaxRoy.com przygotowała specjalną ofertę szkoleniową dotyczącą obszarów, które stanowią obecnie największy potencjał. Wiedzę właśnie w tym zakresie będzie można zdobyć podczas tygodnia szkoleń w Warszawie w dniach 15-20 czerwca 2015 roku.
Tematy związane z video marketingiem zostaną poruszone na szkoleniu YouTube: Marketing & PR prowadzonym przez specjalistów z firmy MUSE – Artura Kurasińskiego i Macieja Wróblewskiego. Warto w tę dziedzinę marketingu zainwestować, ponieważ nic nie przyciąga większej uwagi niż film, szczególnie obecnie – w erze informacyjnego szumu. Wideo hipnotyzuje opowiadaną historią, szczególnie taką, która wzbudza emocje. Według ekspertów dobrze poprowadzony wideo marketing pozwala na zdobycie wysokiej liczby leadów. O tym, jak to zrobić, nauczą podczas szkolenia wykwalifikowani trenerzy.
Obecnie nie tylko Facebook pozwala na efektywne działania marketingowe. Do wiodących platform społecznościowych, które nieprzerwanie rosną w siłę dołączają Twitter, Instagram, Pinterest i Snapchat. Bartłomiej Rak, specjalista z branży interaktywnej (Socjomania), podczas szkolenia Marketing w social media (Twitter, Instagram, Pinterest, Snapchat) udowodni, że inne narzędzia mediów społecznościowych również mają ogromny wachlarz możliwości w zakresie promocji i pokaże on uczestnikom jak wykorzystać go w kampaniach.
Kolejny ważny kierunek w trendach marketingowych stanowi personalizacja i automatyzacja. Z tego zakresu przeszkoli uczestników Paweł Sala, 17 czerwca podczas E-mail Marketing Automation. Podzieli się on specjalistyczną wiedzą m.in. z zakresu wykorzystywania personalizacji i treści dynamicznych do tworzenia automatycznej komunikacji one-to-one, co pozwala marketerom zaoszczędzić kilkanaście godzin pracy.
Coraz bardziej istotną role odgrywać będzie także budowanie świadomości marki w Internecie. Aby skutecznie zaprezentować się w sieci, warto poznać spektrum możliwości jakie mamy w tym zakresie. Paweł Tkaczyk podczas szkolenia Blog i social media w budowaniu marki osobistej 16 czerwca wprowadzi w tajniki budowania marki, opowie, na czym się takie działanie opiera, oraz jakie narzędzia są w tym pomocne. Z kolei 19 czerwca Katarzyna Młynarczyk prowadząca LinkedIn i SlideShare zdradzi, jak te serwisy pomagają budować markę biznesową, poszerzać sieć profesjonalnych kontaktów oraz pozyskiwać potencjalnych klientów.
Sposób na sprawdzenie skuteczności reklam przedstawi natomiast 18 czerwca Michał Bryś podczas szkolenia Google Tag Manager. Przy tak dużym napływie informacji, z jakim zmagamy się obecnie na co dzień, umiejętność operowania takim narzędziem przez marketera jest pożądana. Umożliwia ono skuteczne mierzenie efektywności akcji promocyjnych oraz śledzenie zachowań użytkowników na naszej stronie.
Jednym z ważniejszych szkoleń w ofercie MaxRoy.com jest także Jak zarabiać na stronach internetowych? - zagadnienie niesłabnące na popularności. Jest to pierwsze od lat szkolenie w Polsce na ten temat, pokazujące sprawdzone metody zarabiania na stronach internetowych. Wiedzę z tego zakresu w sobotę, 20 czerwca przekaże ekspert w tej dziedzinie – Marcin Kosedowski. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak ,,postawić” pierwszą stronę internetową, co przynosi dochody, w co warto inwestować, a na co nie warto tracić czasu i pieniędzy.
Każdy, kto chce zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu strategii marketingowych zgodnych aktualnymi trendami, ma na to szansę podczas cyklu szkoleń w Warszawie 15-20 czerwca 2015 roku. Organizatorem wydarzenia jest MaxRoy.com, firma szkoleniowo-consutlingowa i wydawca portalu sprawnymarketing.pl.
Szczegółowy program szkoleń dostępny jest na stronie: searchmarketingweek.com.
dostarczył infoWire.pl