Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-03-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

Edukacja kulinarna, dobre treści i celebryci – startuje kolejna edycja Akademii Smaku Bosch

Po fantastycznej zeszłorocznej edycji Akademii Smaku, która zdobyła główną nagrodę w konkursie Kreatury 2016 w kategorii „Kampania” oraz wyróżnienie w kategorii „Kampania Zintegrowana Digital”, w tym roku czeka nas kolejna odsłona tego wielokanałowego projektu content marketingowego. Pomysł został wypracowany wspólnie przez agencję INSIGNIA i dział marketingu marki Bosch. Za nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę działań odpowiada agencja INSIGNIA.

 

Nowa osoba w Kapitule Akademii Smaku Bosch

W tegorocznej odsłonie kampanii pojawi się nowy członek Kapituły – Jacek Bilczyński. To znany trener personalny, promotor fit lifestylu oraz autor książek o zdrowym trybie życia. Kojarzony z programów telewizyjnych, bloger i YouTuber. Jacek Bilczyński prowadzi również FIT Akademię, czyli cykl szkoleń dla trenerów i dietetyków. Jest autorem licznych publikacji na temat zdrowego żywienia. Trener i dietetyk gwiazd będzie dzielił się swoją wiedzą z czytelnikami portalu Akademia Smaku oraz wspierał dotychczasowych ekspertów:

Tomasza Jakubiaka – szefa kuchni stawiającego sprawę smaku na ostrzu noża. Jakubiak to charyzmatyczny i kreatywny kucharz, który poprzez mistrzowskie porady uczy prawdziwej sztuki gotowania.

Tomasza Lacha – blogera kulinarnego, autora Zajadam.pl, publikującego najlepsze przepisy w sieci. Jego znakiem rozpoznawczym są sezonowe produkty i nieustanne poszukiwania nowych wariacji smakowych.

 

Stawiamy na dobre i zdrowe jedzenie!

Myślą przewodnią kampanii jest „Zmień kuchnię na dobre!”. Oprócz idei nauczenia odbiorców, jak dobrze gotować, eksperci będą przekonywać, że można przyrządzać dania pyszne, tradycyjne, a jednocześnie zdrowe. Jak informuje Tomasz Michalik, Business Development Director w agencji INSIGNIA, kampania zostanie podzielona na dwa etapy: – Na wiosnę będziemy wspólnie z fanami zmieniać kuchnię na dobrą, promując zdrowe propozycje menu. Jesienią postaramy się zainspirować odbiorców pomysłami na tradycyjne polskie dania w wersji fit – mówi Tomasz Michalik.

Dzięki aktywacjom, na fanów będą czekać liczne konkursy, w których będą mogli wykazać się kreatywnością i innowacyjnością w kuchni. Będą oczywiście wspierani m.in. wideoblogami oraz przepisami od zaangażowanych influencerów.

 

Jeszcze więcej wiedzy i zabawy dzięki content marketingowi

Strategiczną bazą projektu Akademia Smaku jest portal www.akademiasmaku.pl, dla którego stworzona została dedykowana redakcja. - W tym roku stawiamy jeszcze mocniej na content. Zadaniem dla redakcji portalu w 2017 r. będzie publikowane dopasowanych do m.in. panującej pory roku treści redakcyjnych w celu konsekwentnego zwiększania ruchu organicznego dzięki synergii Content, SEO i Social Media – opowiada Tomasz Michalik z agencji INSIGNIA, który przekonuje, żemożemy spodziewać się jeszcze mocniejszych sezonowych akcentów w postaci przepisów i artykułów poradnikowych oraz wideo-przepisów.

 

Nowością na portalu będą quizy kulinarne, czyli interaktywny content, jaki będzie miał następujące zadania: usystematyzowanie wiedzy czytelników portalu, ich aktywację oraz dostarczanie rozrywki. Zwieńczeniem wydarzeń w 2017 roku będzie event kulinarny, w czasie, którego fani oraz eksperci wchodzący w skład Kapituły będą wspólnie gotować najciekawsze przepisy nadesłane przez cały rok.

 

Akademia Smaku w pigułce

Akademia Smaku to wielokanałowy projekt kulinarny, w jakim połączono: video warsztaty bogate w porady dla gotujących, portal www.akademiasmaku.pl będący strategiczną osią komunikacyjną dla wszystkich działań, kulinarne spotkania w Centrum Domowych Inspiracji Bosch, podczas których uczestnicy gotują ze znanymi kucharzami.

Atrakcyjne nagrody i niezapomniana atmosfera sprawia, że Akademia Smaku to jeden z najciekawszych cykli kulinarnych w naszym kraju. Projekt kierowany jest do miłośników kuchni, tworzących swoistą kulinarną społeczność. To oni dzielą się swoimi przepisami i kulinarnymi poradami, a także poznają tajniki kuchni od ekspertów. Akademia przybliża markę Bosch i umożliwia poznanie najnowszych sprzętów oraz użytych w nich technologii poprzez sprawdzone przepisy.

Projekt Akademia Smaku zdobył nagrodę w konkursie Kreatury 2016 w kategorii „Kampania” oraz wyróżnienie w kategorii „Kampania Zintegrowana Digital”.

Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę odpowiada agencja INSIGNIA.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS