Sklep internetowy eCarrefour rozszerza swój asortyment o kolejne produkty non-food. Tym razem klienci sklepu będą mogli zakupić artykuły, które przydadzą się podczas wakacyjnych podróży. Do nabycia są między innymi mapy, przewodniki, torby czy walizki turystyczne. W ofercie nie zabrakło również artykułów motoryzacyjnych, a także znanych gier PC i filmów DVD.
Rozwijając koncept sklepu internetowego, firma Carrefour nieustannie poszerza dostępny w nim asortyment non-food. Wiele kategorii produktów zostało wzbogaconych o produkty idealnie nadające się na sezon letni: torby, walizki, mapy, przewodniki, a także ponad 150 artykułów dla zwierząt. Odpowiadając na oczekiwania klientów wprowadzono do sprzedaży również popularne gry na PC oraz konsole. Cały asortyment dostępny w internetowym sklepie eCarrefour podzielony jest na 14 kategorii, wśród których klienci znajdą także m.in.: akcesoria motoryzacyjne, artykuły sportowe i turystyczne, RTV i AGD, książki, sprzęt fotograficzny i optyczny oraz filmy DVD.
- Carrefour Polska coraz dynamiczniej rozwija kanał sprzedaży internetowej. Trendy rynkowe pokazują, że branża e-commerce cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów, dlatego sieć Carrefour inwestuje w rozwój tego kanału sprzedaży – mówi Leszek Dzięba, Dyrektor ds. sprzedaży internetowej. – Coraz bogatszy asortyment eCarrefour sprawia, że odnotowujemy wzrost liczby klientów w segmencie zakupów internetowych. Stale poszerzamy również zasięg usługi click&collect – dodaje Leszek Dzięba.
Również usługa click&collect, umożliwiająca klientom bezpłatny odbiór towaru zamówionego w sklepie internetowym eCarrefour we wskazanym przez klienta hipermarkecie, dostępna jest w coraz większej liczbie sklepów. Na przestrzeni ostatnich tygodni do usługi dołączyło 11 hipermarketów sieci: Kraków Czyżyny, Kalisz, Grudziądz, Gdańsk Galeria Bałtycka, Gdańsk Factory, Bytom, Sosnowiec, Chorzów, Gliwice Arena, Legnica oraz Głogów. Tym samym łączna liczba sklepów, w których klienci bezpłatnie mogą odebrać zamówiony towar, wzrosła do 33 hipermarketów w całej Polsce.
Sklep internetowy Carrefour uruchomiony został w 2015 roku w odpowiedzi na oczekiwania klientów, uzupełniając tym samym dotychczasowe kanały sprzedaży francuskiej firmy. Stały rozwój internetowego kanału dystrybucji poprzez bogaty i różnorodny asortyment, obrazuje kierunek, w jakim podąża firma Carrefour.
dostarczył infoWire.pl