Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-10-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Dzięki nim twórcom w Polsce żyje się łatwiej. Kreatywne.pl obchodzą trzecie urodziny.

150x110

Ambitne dziewczyny z portalu Kreatywne.pl już od trzech lat pomagają polskim twórcom - grafikom, malarzom, filmowcom, fotografikom, designerom, architektom i innym  utalentowanym ludziom rozwijać się i zdobywać atrakcyjne nagrody. Zarówno
na zawodowców, jak i amatorów, na Kreatywne.pl czekają tysiące sprawdzonych, atrakcyjnych konkursów kreatywnych.

 

Kreatywne.pl to powstały na jesieni 2009 roku serwis internetowy, realizujący i promujący konkursy dla twórców. Portal założyły dwie projektantki wnętrz – Joanna Majewska i Katarzyna Szaszkiewicz, absolwentki Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, z racji doświadczenia i wykształcenia w pełni rozumiejące potrzeby i oczekiwania twórców. Misja serwisu jest jasna – pomoc artystom w realizacji i rozwijaniu ich pasji poprzez udział w różnorodnych konkursach kreatywnych. Konkursy dotyczą przeróżnych kwestii – niektóre firmy poszukują inspirującego zdjęcia wyrażającego ich markę, inne nowego logo, projektu gadżetu, filmu reklamowego, czy pomysłu na hasło reklamowe. Największe marki z kolei czerpią inspirację od swoich odbiorców, dlatego chętnie oddają w ich ręce kreację na temat swoich produktów. Poprzez organizowanie konkursów dla twórców, jednocześnie promują markę, jak i nawiązują ciekawy dialog ze swoimi utalentowanymi klientami. Firmy zyskują także rzecz bezcenną – skutecznie angażują społeczność wokół swojej marki. Na najlepszych czekają atrakcyjne nagrody, najczęściej finansowe.

- Zebranie konkursów kreatywnych rozproszonych w Sieci jeszcze kilka lat temu wydawało nam się skomplikowane, żeby nie powiedzieć niemożliwe. Jednak wysokiej jakości konkursy,
ich różnorodna tematyka, a także cenne nagrody, pozwoliły w ciągu trzech lat zgromadzić się w serwisie wielu tysiącom osób, które łączy chęć tworzenia i wygrywania. Każdego miesiąca, na portalu wygrać można łącznie około miliona złotych w 26 kategoriach, takich jak architektura, design, multimedia, moda czy rękodzieło. Nasz fanpage na Facebooku zgromadził blisko 15 tys. fanów, a na stronę
www.kreatywne.pl wchodzi ponad 50 tys. unikalnych użytkowników, którzy generują około ćwierć miliona odsłon miesięcznie – mówi Joanna Majewska, Partner w Kreatywne.pl.

 

Serwis Kreatywne.pl jest największą w Polsce bazą aktualnych konkursów dla twórców rożnych dziedzin sztuki. Pomaga w bezpośrednim dotarciu do aktywnej grupy twórców i promocji wśród nich konkursów kreatywnych. Jako pierwsze w Polsce Kreatywne.pl popularyzują ideę ARTsourcingu, która opiera się na pozyskiwaniu inspiracji oraz bardzo konkretnych prac, projektów, filmów czy zdjęć, zarówno od profesjonalistów, jak i amatorów. ARTsourcing jest zaawansowaną formą crowdsourcingu, która czerpie inspiracje z bardzo szerokiej grupy odbiorców. W przeciwieństwie do niego, ARTsourcing dociera tylko do wyselekcjonowanej, najbardziej twórczej grupy odbiorców,
a pomija przypadkowych użytkowników. W każdy projekt mogą angażować się nawet tysiące osób. Liczy się twórcze myślenie i wspólna pasja. ARTsourcing niesie ze sobą korzyści zarówno dla twórców różnych dziedzin, którzy wygrywają nagrody i budują swoje portfolio, jak i dla marki, która korzysta z inspiracji i pomysłowości konsumentów. Oprócz konkursów twórcy serwisu organizują spotkania kreatywne, w trakcie których kilkadziesiąt osób pracuje nad produktem danej marki lub samą marką podczas intensywnej, moderowanej burzy mózgów.

Serwis Kreatywne.pl w 2011 roku został laureatem prestiżowego konkursu LabStar na e-biznes organizowanego przez Wirtualną Polskę, okazał się jednym z trzech najlepszych spośród ponad 800 nadesłanych koncepcji na biznes w Sieci. W wyniku współpracy z Wirtualną Polską powstała nowa, odświeżona odsłona serwisu, którą obie firmy wspólnie zrealizowały.

Klientami serwisu były takie światowe marki jak: Coca-Cola, IKEA, Zepter, Mazda, Bacardi, Samsung, Ford czy mBank.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS