InPost pokazywał już wielokrotnie, że nie boi się innowacyjnych rozwiązań i chętnie wypróbowuje nowe pomysły szczególnie takie, które umożliwiają nawiązanie mocnej relacji z klientami. Ostatnio właściciel osławionych już paczkomatów zachęca do zapisywania się do Klubu Paczuchy, dzięki któremu można otrzymywać kody promocyjne i robić zakupy w e-sklepach w bardzo korzystnych cenach.
Klub Paczuchy dla szukających okazji
InPost to marka rozpoznawana już przez większość Polaków, głównie za sprawą paczkomatów, które można znaleźć zarówno w dużych, jak i w bardzo małych miastach. W wielu miejscach żółte skrytki InPostu na stałe weszły do lokalnego krajobrazu.
Od pewnego czasu InPost działa bardzo dynamicznie również w polskiej branży e-commerce, współpracując ściśle już nie tylko z Allegro, gdzie coraz więcej sprzedawców korzysta z dostaw realizowanych przez krakowską firmę, ale także z coraz większą liczbą e-sklepów. Ta współpraca zaowocowała stworzeniem Klubu Paczuchy, do którego może zapisać się każdy, czerpiąc z tego ogromne korzyści przy zakupach online. Członkowie klubu otrzymują regularnie newsletter, a w nim kody rabatowe na zakupy w sklepach internetowych, co pozwala obniżyć cenę towaru nawet o 80% oraz informacje o wyprzedażach topowych marek. Najlepsze jest jednak to, że przesyłane są tylko oferty zgodne z zainteresowaniami danego klubowicza.
Polacy kupują online coraz więcej
Inicjatywa InPost szybko może zyskać popularność, ponieważ Polacy kupują coraz więcej w internecie. Jak wynika z danych firmy Gemius, wartość polskiego e-handlu w 2015 roku ukształtowała się na poziomie 27 mld zł i już od kilku lat wykazuje silną tendencję wzrostową. Co najmniej 54% polskich internautów korzysta z ofert e-sklepów. Przy okazji warto zauważyć, że dla 67% z nich bardzo ważną motywacją do kupowania online są niskie koszty dostawy, natomiast 55% bardzo ceni zniżki dla klientów nabywających towar przez internet (źródło: https://www.gemius.pl/files/reports/E-commerce-w-Polsce-2015.pdf). Szczególnie dla tych ostatnich Klub Paczuchy InPostu może być bardzo cenną inicjatywą.