Carrefour Polska utrzymuje założone tempo rozwoju sieci convenience na rok 2015. Na koniec września liczba otwartych w tym roku sklepów franczyzowych Carrefour w całej Polsce wyniosła blisko 90. Nowe sklepy w formatach: Express convenience, Express minimarket i Globi, zyskują nową aranżację i poszerzony asortyment produktów.
Od początku tego roku plany otwarć sklepów franczyzowych Carrefour są realizowane zgodnie z założeniami, a trzeci kwartał b.r. Carrefour zakończył z liczbą ponad 545 sklepów franczyzowych. Rozwój sieci odnotowywany jest zarówno w dużych ośrodkach miejskich całego kraju, jak i w mniejszych miejscowościach. Nowe placówki franczyzowe w formacie Express convenience pojawiły się m.in. po raz pierwszy w Poznaniu, gdzie niedawno otwarte zostały trzy sklepy.
Od 2015 r. Carrefour rozwija koncept sklepów franczyzowych, m.in. dostosowując ofertę asortymentu do zmieniających się potrzeb klientów. Sklepy wzbogacono o świeżo wypiekane pieczywo, żywność bio i produkty bezglutenowe oraz szeroki wybór artykułów pozaspożywczych. Ponadto wnętrza sklepów zyskały nowoczesną stylistykę oraz zostały wzbogacone o innowacyjne elementy, jak np.: nową odsłonę kącika kawowego i rozszerzoną ofertę dań „food to go” (jedzenie na wynos). Do bogatej oferty produktów wprowadzono również regionalne specjały francuskie pod marką Reflets de France”, dostępne na wyłączność w Carrefour.
Dzięki multiformatowości, zarówno w modelach sklepów (Express minimarket, Express convenience, Globi), jak i wariantach ich prowadzenia (franczyza, ajencja), Carrefour posiada atrakcyjną ofertę dla szerokiej grupy partnerów. Współpraca z siecią jest zawsze dostosowywana do ich możliwości finansowych i doświadczeń biznesowych. Franczyza ze stabilnym partnerem, jakim jest Carrefour, to sprawdzony pomysł na biznes.
dostarczył infoWire.pl