Od dwudziestu lat firma GTV z powodzeniem udowadnia, że wysokiej jakości akcesoria meblowe i oświetleniowe mogą znaleźć się niemal w każdym domu… i to nie tylko w Polsce. Dziś produkty z logo GTV obecne są na kilkunastu rynkach w Europie, Azji i Ameryce Południowej. Rok 2017 to dla GTV czas szczególny – jubileusz dwudziestolecia działalności firmy. W ciągu tego czasu wiele się zmieniło, w tym również system identyfikacji wizualnej – w tym roku w najważniejszych kanałach komunikacyjnych firmy pojawia się nowe logo, stworzone specjalnie, by podkreślić to istotne dla firmy wydarzenie.
Kiedy dwadzieścia lat temu firma GTV rozpoczynała swoją działalność na świeżopowstającym i kształtującym się wolnym rynku w Polsce, oferowała swoim kontrahentom wartość w tamtych czasach nieocenioną – stabilność dostaw. I choć realia rynkowe zmieniły się znacząco, perfekcyjny łańcuch logistyczny i odpowiednie zaplecze kapitałowe wciąż pozwalają firmie na szybką i 100% realizację zamówienia. GTV dysponuje własnym zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym swobodne prowadzenie działalności o ogólnoświatowym zasięgu. Na terenie nowoczesnego i w pełni zinformatyzowanego centrum logistycznego w Pruszkowie, w pobliżu autostrady A2, znajduje się biurowiec oraz dwa magazyny wysokiego składu na 20.000 miejsc paletowych o powierzchni 13.000 m² ze specjalnie wydzielonymi składami celnymi. Przedsiębiorstwo posiada również magazyn wspierający w Błoniu o powierzchni 8.000 m².
GTV to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce, w 100% z polskim kapitałem, zatrudniająca obecnie 260 osobową kadrę specjalistów. – W naszym przedsiębiorstwie doceniamy również polską myśl technologiczną, dlatego stworzyliśmy i rozwijamy własny Dział Badań i Rozwoju, w którym grupa zdolnych specjalistów realizuje nowatorskie i innowacyjne projekty w zakresie systemów przesuwnych, oświetlenia LED czy pozostałych akcesoriów meblowych. W ten sposób nasza oferta staje się jeszcze bardziej szeroka i kompleksowa – zapewnia Artur Okliński, Dyrektor Generalny GTV.
Dzięki przemyślanej strategii rozwoju, sprawnemu zarządzaniu i otwartość na nowe pomysły firma GTV szybko stała się liderem w dystrybucji akcesoriów meblowych. W 2007 roku w przedsiębiorstwie otwarto nową dywizję odpowiedzialną za oświetlenie LED, a w 2015 roku wprowadzono na rynek nową grupę asortymentową – systemy przesuwne. Portfolio firmy to jedna z najbardziej kompletnych ofert na rynku, obejmująca ponad 8500 produktów, na które składają się m.in. takie grupy produktowe jak zawiasy, prowadnice, podnośniki, uchwyty, wyposażenie garderoby i kuchni czy oświetlenie LED.
- W GTV doceniamy znaczenie detalu, dlatego dbamy o szczegóły w mikro i makroskali. Ten wyznacznik, widoczny w naszych produktach, musiał znaleźć również odzwierciedlenie w naszym nowym, odświeżonym logo. Znamy siłę tradycji, więc nowe logo zaprojektowane zostało na podstawie dotychczas obowiązującego i uległo jedynie niewielkim zmianom. Jednak w 2017 posługiwać będziemy się specjalnym logotypem, zaprojektowanym i wdrożonym, by dodatkowo podkreślić jubileusz działalności firmy. Wyróżnia je nowoczesny krój i dynamiczne, subtelne linie. Jest wyjątkowe, ale nieprzesadzone, łatwo rozpoznawalne a przy tym zapadające w pamięć i podkreślające, jak ważnym momentem dla firmy jest jej dwudziestolecie – mówi Przemysław Szpojankowski, Marketing Manager w firmie GTV.
GTV stale się rozwija, wkraczając na kolejne światowe rynki i poszerzając ofertę produktową zgodnie z zapotrzebowaniem klientów. Najwyższa jakość dla każdego – to idea, która wciąż, przez 20 lat, napędza firmę. Obserwując rozwój przedsiębiorstwa można być pewnym, że rok 2017 będzie czasem szczególnym – nie tylko ze względu na szczególny jubileusz.
dostarczył infoWire.pl