Utwór „Bez słów” to efekt współpracy zespołu The Dumplings z marką Durex, promujący kampanię marki – Gorące Letnie Noce. Kooperacja ma zachęcać do cieszenia się prawdziwym seksem i atmosferą, którą tworzą gorące letnie noce, z zachowaniem bezpieczeństwa.
Przed nami lato i gorące noce. Tytuł kampanii to przewrotne nawiązanie do nachodzących, jak co roku upałów, przed którymi nie da się schronić, a które mogą okazać się bardzo przyjemne. Zespół The Dumplings i marka Durex zachęcają do korzystania z lata w pełni, aby nasze noce stały się jeszcze gorętsze. Utworowi towarzyszy wspólnie stworzony teledysk, którego premiera łączy się z oficjalnym startem kampanii Gorące Letnie Noce. Projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości, w bezpieczny sposób.
„Kawałkiem „Bez słów” chcemy mówić o tym, że dwójka ludzi może i powinna wspólnie cieszyć się seksem. Jest to coś naturalnego i unikalnego jednocześnie. Każda relacja jest inna, bo każdy z nas jest inny, jednak to co je łączy to emocje i bliskość. To piękne, gdy dwoje ludzi się kocha i sprawia sobie wzajemną przyjemność.Korzystajcie z lata, pielęgnujcie swoje relacje lub poznawajcie nowych ludzi, zakochujcie się – zawsze bezpiecznie.”– komentuje Justyna Święs z The Dumplings.
„Bez słów” to nowy singiel The Dumplings, który swoją premierę miał 14 czerwca 2019 roku. Do tekstu autorstwa Justyny Święs muzykę skomponował Kuba Karaś. W rezultacie powstał energetyczny kawałek z gatunku elektropop, utrzymany w stylistyce zespołu. Słowa piosenki opowiadają o bliskości, w liryczny sposób opisując budowane napięcie i przyjemność, którą przynosi jej doświadczanie. Artystka, w subtelnych i bezpretensjonalnych słowach, przekazuje jak istotne jest pielęgnowanie relacji oraz fizycznej bliskości.
„O uczuciach i seksie trzeba rozmawiać, dzielić się zarówno swoimi emocjami, jak i doświadczeniem. Dzięki temu wzajemnie się uczymy, wspieramy, możemy bardziej o siebie zadbać. To bardzo ważny krok na drodze do budowania większej świadomości oraz otwartości, które dzięki temu projektowi możemy promować. Ma on dla nas wymiar kampanii społecznej i bardzo cieszy nas fakt, że jesteśmy jego częścią.”– dodaje Kuba Karaś z The Dumplings.
Utworowi towarzyszy klip, wyreżyserowany przez Daniela Jaroszka. Do realizacji wideo zostały zaangażowane prawdziwe pary, bez doświadczenia aktorskiego. Twórcom zależało na pokazaniu autentycznych relacji oraz emocji pomiędzy partnerami. W klipie występują cztery różne pary, by podkreślić, że temat seksu dotyczy każdego niezależnie od wieku, płci, czy stażu związku. Wszystkie łączy silne uczucie i intymność, której piękno realizatorzy starali się uchwycić.
„Współpracą z The Dumplings, marka Durex sięga po nową jakość, którą chce na stałe wpisać w swoje DNA. Zwracamy się w kierunku edukacji i otwartości wokół seksu. Chcielibyśmy, by ludzie nie wstydzili się o tym rozmawiać, aby seks przestał być tematem tabu. Gorące, letnie noce właśnie nadeszły, a my chcemy zachęcić wszystkich, by cieszyli się sobą, okazywali sobie uczucia i robili piękne rzeczy. Uważamy, że więcej bliskości w codzienności może uczynić świat piękniejszym.” – mówi Justyna Dadał, Senior Brand Manager marki Durex.
Sceneria została dobrana tak by, jak najlepiej oddać naturalny charakter każdej z par, a kontekst osadzenia akcji w czasie letnich wakacji dodatkowo sprzyja poczuciu beztroski i zachęca, by w pełni cieszyć się sobą. Z klipu płynie przekaz, aby niezależnie od sytuacji zawsze pamiętać o bezpieczeństwie i zdrowiu swoim oraz bliskich. Bezpieczny seks to wyraz troski o siebie oraz partnera. Odpowiednio dobrane produkty mogą jeszcze dodatkowo zwiększyć przyjemność i intensywność doznań.
Link do wideo: https://youtu.be/N-vYyTuzIOo
The Dumplings – BEZ SŁÓW | [Durex: Gorące Letnie Noce]
Tekst: Justyna Święs
Muzyka: Kuba Karaś
The Dumplings na FB
https://www.facebook.com/TheDumplings/
The Dumplings na IG
https://www.instagram.com/thedumplings/
Durex na FB
https://www.facebook.com/DurexPolska/
Durex na IG
https://www.instagram.com/durex_polska/
CLIENT: Durex
Senior Brand Manager: Justyna Dadał
CAMPAIGN IDEA:
Agency: Feeders Agency | www.feeders.agency
Creative Concept & Communication Strategy: Łukasz Szczybelski
Art Director: Konrad Wullert
Copywriter: Łukasz Szczybelski
Graphic Designer: Jagoda Gizińska
Account Team: Antonina Kolarczyk, Krzysztof Kiełpiński, Daria Polarczyk [2012 Agency]
Agency Producer: Agnieszka Fatek
Creative Support: Adam Czartoryski
VIDEO:
Production House: Papaya Films
Director: Daniel Jaroszek
Script: Daniel Jaroszek, Łukasz Szczybelski
DoP: Kuba Burakiewicz
Producer: Maciek Szrek
Production Manager: Julia Guz
Costume Design: Sandra Kowalska, Konrad Wullert
Edit: Maciej Kozłowski