Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-08-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

Doświadczenie Klienta w centrum uwagi Europ Assistance Polska

Zaufanie i satysfakcja Klienta wpisane są w cele i DNA Europ Assistance Polska od początku działalności w 1996 r. W budowaniu pozytywnych doświadczeń firmie pomagają zarówno najlepsi specjaliści i rozwiązania procesowe, ale również zaawansowane technologie.

 Opinia Klientów zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych jest jednak kluczowa, dlatego Europ Assistance bada ich satysfakcję przy wykorzystaniu metody NPS.

Z roku na rok rośnie świadomość i wykorzystanie usług assistance przy zmieniających się jednocześnie potrzebach Klientów. Coraz częściej oczekują oni od firm oferujących assistance większej elastyczności i dostępności usług przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Skłania to firmy do poszukiwania rozwiązań spełniających wymogi rynku oraz zapewniające Klientom również poczucie bezpieczeństwa i komfort nawet w najtrudniejszych sytuacjach.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klienta

Optymalizacja procesów i systemów obsługowych gwarantujących najwyższą jakość obsługi oraz konkurencyjność rynkową to dla Europ Assistance codzienność. Niemniej jednak firma realizuje obecnie projekty, w tym informatyczne i procesowe, które jeszcze bardziej usprawniają obsługę oraz skracają czas realizacji pomocy i organizacji świadczeń, przysługujących Klientom w ramach ubezpieczeń assistance.

Wraz z rozwojem technologii, dynamicznie rozwijają się również usługi assistance, dostosowując się do zmieniających się oczekiwań Klienta. Głównym założeniem rozwoju tych usług jest nie tylko szybka i skuteczna pomoc, ale też jak najmniejsze angażowanie Klienta w procesie organizacji tej pomocy – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska.

W tym celu Europ Assistance wykorzystuje nowoczesne technologie, aplikacje mobilne, geolokalizację i wiele innych rozwiązań, dzięki którym świadczy pomoc nawet w najbardziej skomplikowanych sytuacjach. Aplikacja mobilna pozwala np. na śledzenie poprzez GPS trasy przejazdu usługodawców, dzięki czemu Klient, który oczekuje pomocy, będzie mógł na bieżąco otrzymywać informację o statusie realizacji pomocy.

Kolejnym rozwiązaniem wykorzystującym nowoczesne technologie jest wideokonsultacja. Program Tele / Wideokonsultacji lekarskiej zapewnia możliwość zdalnej konsultacji medycznej w przypadku zachorowania. Jest to bardzo efektywne narzędzie pozwalające na określenie najbardziej optymalnego sposobu postępowania i formy pomocy pacjentowi. Klienci mogą otrzymać konsultację polskojęzycznego lekarza, o każdej porze dnia i nocy, niezależnie od tego, w jakim kraju się znajdują.

Satysfakcja Klienta jest najważniejsza

Słuchanie i odpowiadanie na potrzeby Klientów oraz budowanie najlepszych doświadczeń to podstawowa wartość, oraz źródło sukcesu Europ Assistance. Dlatego od lat Europ Assistance Polska prowadzi badanie satysfakcji, zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i partnerów biznesowych. Firma realizuje regularnie przez wyspecjalizowaną firmę zewnętrzną również tzw. Mystery Shopping audytując jakość świadczonych usług.

W tym roku badanie skierowane do Klientów korporacyjnych zostało oparte o metodologię NPS (Net Promoter Score). Wskaźnik ten określa na podstawie odpowiedzi na konkretne pytania dotyczące współpracy poziom lojalności Klientów i jakości współpracy, ale również skłonność do rekomendacji.

Dzięki temu badaniu możliwe jest obserwowanie na bieżąco obszarów, z których Klienci są zadowoleni, oraz tych, które wymagają być może większej uwagi i zaangażowania stron.

Aktualnie firma wdraża badanie NPS w formie SMS również wobec Klientów indywidualnych, który korzystają z pomocy Europ Assistance Polska.

Badanie NPS to projekt, który wymaga dużego zaangażowania zarówno naszego zespołu, jak i naszych partnerów biznesowych. Jest jednak też dużą szansą na wspólne oferowanie jeszcze lepszych rozwiązań i jeszcze lepsze doświadczenia Klientów. Dla Europ Assistance Polska to cel nadrzędny i zobowiązanie wobec interesariuszy – dodaje Ryszard Grzelak





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS