Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm, realizuje kampanię reklamową skierowaną do firm z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Na billboardach w całej Polsce oraz w sieci prezentowane są reklamy, zachęcające przedsiębiorców do skorzystania z szerokiego wachlarza usług reklamowych dla biznesu.
W kampanii billboardowej pod hasłem „Do usług w Internecie” podkreślane są możliwości jakie stwarzają rozwiązania proponowane przez Eniro Polska. W ofercie firmy, oprócz reklamy w wyszukiwarce lokalnej PanoramaFirm.pl, dostępny jest cały wachlarz dodatkowych usług – strony www, remarketing, pozycjonowanie (SEO), wideo, bazy danych, e-mailing, e-sklepy czy systemy rezerwacji.
W kampanii podkreślamy rolę, jaką spełnia na rynku Panorama Firm – edukuje i doradza polskim przedsiębiorcom jak skutecznie zwiększać sprzedaż i pozyskiwać wartościowych klientów, jak zaistnieć czy poprawić widoczność firmy w Internecie. Stąd hasło akcji „Do usług w Internecie” i postać sympatycznego kelnera, niosącego jak na tacy kilka oferowanych przez nas rozwiązań z zakresu marketingu internetowego: strony www, SEO, remarketing czy Panorama Firm. – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska. Wielu klientów kojarzy nas przede wszystkim z wyszukiwarką firm, produktów i usług i jest to jak najbardziej naturalne, ponieważ jest to popularny serwis. Z drugiej strony w ostatnim czasie imponująco rozwija się nasze portfolio usług komplementarnych takich jak: responsywne strony www, e-sklepy, skuteczny remarketing czy wprowadzone w ubiegłym roku do oferty pozycjonowanie (SEO). – dodaje Wojciech Komosa.
Kampania jest prezentowana w Internecie (m.in. na portalach Goldenline, Gazeta.pl, Wirtualna Polska, Rzeczpospolita.pl, Money.pl) oraz na tablicach outdoorowych (m.in. firmy Cityboard i Jet Line) w całej Polsce.
Nie wszyscy właściciele małych i średnich firm to tzw. internetowi „heavy users”. Co więcej, wiele firm nadal nie ma nawet strony internetowej i nie prowadzi działań marketingowych w Internecie. Dlatego, oprócz kampanii online, zdecydowaliśmy się na tradycyjne tablice billboardowe. Dzięki reklamie zewnętrznej możemy dotrzeć także do tych przedsiębiorców, którzy prowadzą swój biznes głównie offline. Polskie firmy poszukują wyspecjalizowanego doradztwa w zakresie marketingu online. My nie tylko doradzamy, ale też kompleksowo realizujemy działania w Internecie. – podsumowuje Wojciech Komosa.
Dla wielu przedsiębiorców możliwość zamieszczenia reklamy w wyszukiwarce takiej jak np. Panorama Firm jest skuteczną możliwością prezentacji swojej firmy. Z danych dostępnych w badaniu Megapanel wynika, że użytkownicy Panoramy Firm są osobami przedsiębiorczymi, aktywnymi zawodowo i otwartymi na nowinki technologiczne, poszukującymi informacji o firmach, produktach i usługach. W większości są to mieszkańcy dużych miast – zatem odpowiednia grupa docelowa dla reklamodawców. Z wyszukiwarki PanoramaFirm.pl co miesiąc korzysta 5 milionów użytkowników, a z usług Eniro Polska specjalizującej się w kompleksowym marketingu internetowym dla firm rocznie korzysta kilkadziesiąt tysięcy przedsiębiorstw.
dostarczył infoWire.pl