Jula, w tym i w kolejnych latach, planuje dalsze otwarcia w nowych lokalizacjach, kampania telewizyjna jest zatem wzmocnieniem działań komunikacyjnych wspierającym rozwój sieci.
30 sek. spot w listopadzie i grudniu obejrzeć będzie można w stacjach TVP, TVN, ATmedia, Polsat, Discovery. Reklama zrealizowana została przez szwedzki dom produkcyjny Film House, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox Polska.
***
Jula to szwedzka sieć multimarketów, w której zaopatrują się przede wszystkim osoby aktywnie zajmujące się majsterkowaniem. W sklepach JULA Klienci znajdą wszystko co jest potrzebne do renowacji m.in.: domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze. Jula to sklepy dla praktycznie myślących klientów.