Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-04-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

Divante z Grupy OEX rozwija sklep internetowy DUKA

150x110

Divante z Grupy OEX, oferująca kompleksowe rozwiązania z obszaru e-business przejmuje opiekę nad sklepem internetowym DUKA. Spółka zajmie się rozwojem oprogramowania, hostingiem oraz e-mail marketingiem.

DUKA dostarcza produkty i akcesoria służące do wykorzystania w kuchni. W Polsce posiada obecnie sieć 31 sklepów zlokalizowanych w największych centrach handlowych oraz sklep internetowy: dukapolska.com

DUKA, chcąc efektywniej wykorzystywać internetowy kanał sprzedaży powierzyła opiekę nad nim spółce Divante. Pierwszym krokiem przy przejęciu rozwoju e-sklepu była analiza jego funkcji oraz potrzeb klientów. Na podstawie zgromadzonej wiedzy zostało wyodrębnionych ponad 20 modyfikacji, których wdrożenie znacznie ułatwi korzystanie z serwisu.

Rozwój zagadnień związanych z użytecznością rozpocznie się w momencie zlikwidowania wykrytych w oprogramowaniu elementów wymagających poprawek - mówi Maciej Rudnicki, head of maintenance w Divante.

W ramach nawiązanej współpracy firma DUKA zdecydowała się migrację swojego sklepu internetowego na rozwiązanie hostingowe dostarczane przez Divante – silnie zoptymalizowane na potrzeby platformy Magento.

Aktualizowane na bieżąco oprogramowanie serwerów zapewni klientowi wysoką wydajność oraz bezpieczeństwo na najwyższym poziomie – bardzo istotne w branży e-commerce. Proces migracji został zaplanowany w taki sposób, aby jego przebieg był jak najmniej zauważalny dla użytkowników końcowych - mówi Paweł Szreder, head of hosting w Divante. 

Kolejnym krokiem współpracy było rozpoczęcie działań związanych z email marketingem. Mają one wspomagać sprzedaż zarówno on-line jak i off-line.

Od dawna zauważamy wielokanałowość wśród klientów. Analiza jedynie jednego kanału nie daje pełnego obrazu zwyczajów zakupowych użytkowników. Z tego względu do obsługi newslettera wybraliśmy rozwiązanie typu Marketing Automation (SALESmanago). Taki system pozwoli nam analizować całą wędrówkę zakupową i punkty styku konsumentów z marką zarówno w on-line, jak i salonach. Otrzymane dane pokażą nam realny proces nabycia towaru i pozwolą na spersonalizowaną komunikację w mailu i na stronie - tłumaczy Marcin Moska, new business developer i specjalista od Marketing Automation w Divante.

W ostatnim czasie spółka Divante zajęła się także obsługą techniczną e-sklepu toya24.pl, oferującego szeroki asortyment narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Podstawowym celem projektu było zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości działania internetowego kanału sprzedaży firmy TOYA SA.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS