W samym środku zimy Delecta stawia na promocję soczystych owocowych deserów. Komunikację reklamową dla kategorii deserów z oferty marki zaplanowano na luty br. w telewizji, VOD oraz w prasie handlowej.
Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek. Oś komunikacji stanowią produkty reprezentatywne dla oferty producenta - najnowsze kisiele z linii Owocowy kubek Delecta (smaki: czarna porzeczka i żurawina).
Emisje billboardów sponsorskich zaplanował Starcom przed wybranymi programami w Polsacie, TVN i TVP2 oraz przed serialami w TVN Player i TVP VOD. W prasie handlowej pojawią się ogłoszenia reklamowe przygotowane przez Gutenberg Designe. Kampanii reklamowej towarzyszyć będą działania prosprzedażowe w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji: dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz moduły reklamowe w gazetkach sieci.
Metryczka kampanii:
Czas trwania: 1-28 lutego 2014 r.
Klient: Rieber Foods Polska S.A.
Produkt: owocowe desery Delecta
Rodzaj kampanii: prosprzedażowa, wizerunkowa
Media: TV, VOD, prasa handlowa
Kreacje prasowe: Gutenberg Designe
Billboard sponsorski: DDB Warszawa
Dom mediowy: Starcom
PR: Kolterman Media Communications