Starannie przygotowane stoisko i oferta wzbudziły duże zainteresowanie zwiedzających.
ISH to największy na świecie przegląd innowacyjnego wyposażenia łazienek, a zwłaszcza armatury, ceramiki oraz mebli i akcesoriów łazienkowych, a także technologii grzewczych i wentylacyjnych oraz związanych ze źródłami energii odnawialnej. Organizowana od ponad 50 lat impreza ma ustalone miejsce w branżowym kalendarzu – świadczy o tym chociażby liczba ponad 2300 wystawców i ponad 250 000 m2 ekspozycji.
Głównym punktem tegorocznej prezentacji targowej Deftrans była pierwsza oficjalna prezentacja marki Defra oraz wybranych nowości z jej oferty. Nowa marka została przyjęta bardzo dobrze, co potwierdza export manager Dariusz Chojnacki: „Odwiedzający bardzo pozytywnie oceniali i komentowali wdrożenie marki Defra. Szczególnie zadowoleni byli klienci krajowi, sprzedający do tej pory produkty Deftrans w salonach łazienkowych. Według ich opinii potwierdza to rozwój firmy w dobrym kierunku czyli wdrożenie produktów dla których jest miejsce właśnie w ich salonach. Pozytywne komentarze dotyczące wprowadzenia marki Defra otrzymywaliśmy również od klientów zagranicznych, dla których wprowadzenie wyżej pozycjonowanej marki oznacza wzrost jakości produktów, które są produkowane na ich zlecenie i sprzedawane pod ich marką w wielu krajach Europy.”
Na eleganckim, utrzymanym w szaro-białej kolorystyce stoisku można było zobaczyć przykłady mebli z siedmiu nowych serii: NEX, FONTE, AMALFI, PORTOFINO, COMO, GUADIX i TRENTO. Ten wybór znakomicie reprezentuje charakter nowej marki stawiającej na nowoczesne wzornictwo, ciekawe rozwiązania konstrukcyjne i wysoką jakość wykonania. Prezentowane na targach serie mebli pokazują też stylistyczną różnorodność oferty Defry: znaleźć w niej można zarówno wzory zgodne z najnowszymi trendami, np. meble w matowym wykończeniu, lakierowane na kolor szary, jak i zawsze aktualne stylistyczne rozwiązania, takie jak białe szafki wykończone na wysoki połysk. Nowe propozycje Defry udowadniają też jasno, że wzornictwo mebli łazienkowych jest ściśle powiązane z tym, jak wyglądają meble do innych stref domu. Ograniczenie detali, rezygnacja z klasycznych uchwytów oraz stonowana kolorystyka, w której ważną rolę pełnią szarości oraz chłodne odcienie drewna to pomysły widoczne także w pokojach dziennych, sypialniach czy kuchniach.
Stylistyka proponowana przez Defrę znakomicie wpisuje się w trendy widoczne na całych targach w sektorze mebli łazienkowych. Wzornictwo, choć zdecydowanie nowoczesne, jest dość stonowane i wyważone. Nie ma ekstrawaganckich form i kolorów, preferowana jest raczej współczesna elegancja, a o klasie mebli świadczy przede wszystkim jakość wykonania oraz wyrafinowane detale.
„Targi ISH były miejscem oficjalnej premiery marki Defra na arenie międzynarodowej, ale już wkrótce zamierzamy zaprezentować ją szerzej również w Polsce: naszym kontrahentom, mediom i klientom ostatecznym” – zapowiada prezes firmy Deftrans, Tomasz Defratyka.
Deftrans, Wszewilki, 56-300 Milicz, biuro@deftrans.com.pl, www.defra.pl
Dodatkowych informacji udziela:
Michał Mrożewski
Profundo PR
tel./fax + 48 22 692 16 08
biuroprasowe@deftrans.com.pl, m.mrozewski@profundo.pl
www.profundo.pl