„Driven to Extremes” – czyli Jazda Ekstremalna, to globalny projekt filmowy, realizowany przez koncern Shell, w którym główną rolę odgrywa w pełni syntetyczny olej silnikowy Shell Helix Ultra, sprawdzany w najbardziej ekstremalnych warunkach panujących na ziemi. W trzech odcinkach, emitowanych również na kanale www.youtube.com/shellhelix, można śledzić podróż znanych kierowców i gwiazd filmowych przez jedne z najbardziej wymagających dróg na świecie – od przerażająco mroźnej Syberii, przez najdalsze zakątki Chin, po tropikalne, dzikie dżungle Malezji. Zadaniem agencji jest przybliżenie idei projektu i zaangażowanie w tę akcję pracowników Shell w Polsce. Do zadań agencji należy zorganizowanie akcji teaserowej inaugurującej projekt, a także przeprowadzenie wewnętrznego konkursu, w którym do wygrania są szkolenia z jazdy defensywnej.
Z ramienia agencji projekt koordynuje zespół pod kierownictwem Marty Rakoczy, PR Account Directora.
* * *
ConTrust specjalizuje się w strategicznym doradztwie, kompleksowym projektowaniu oraz wdrażaniu strategii komunikacyjnych. Agencja oferuje swoim Klientom wykorzystanie narzędzi public relations jako elementu szerszej strategii marketingowej i biznesowej. Podstawą działalności specjalistów z ConTrust jest wiedza i wieloletnie doświadczenie zdobyte
w dużych agencjach PR i międzynarodowych korporacjach. Aktualnie zespół specjalistów PR i konsultantów branżowych realizuje m.in. projekty dla firm z branż: motoryzacyjnej, transportowej, logistycznej, budowlanej i FMCG.
Kontakt prasowy:
Marta Rakoczy, ConTrust, ul. Łucka 2/4/6 lok. 76, 00-845 Warszawa, tel. 605-073-929, e-mail: m.rakoczy@contrust.pl