Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-10-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

Celio otwiera pierwsze sklepy w Polsce

Założona w 1985 roku firma celio to lider francuskiego rynku męskiej odzieży prêt-à-porter, który na przestrzeni 25 lat stał się czołową marką międzynarodową. Sieć licząca obecnie 1000 sklepów usytuowanych w ponad 60 krajach na 5 kontynentach stanowi obszar działania przedsiębiorstwa, które zawsze umiało wprowadzać innowacyjne rozwiązania, aby wyróżnić się na tle konkurencji, stawiając sobie jednocześnie za punkt honoru tworzenie oferty odpowiadającej gustom i oczekiwaniom klientów w różnych krajach.

Marka z gwiazdką towarzyszy coraz bardziej wymagającemu mężczyźnie i pomaga mu odnaleźć się w świecie męskiej mody. Specjalizując się w ubiorach sportowych i casual, celio proponuje modną, innowacyjną odzież o miejskim charakterze. Poprzez wyrafinowany i wyważony styl stawia na jakość, ale także na różnorodność kolorów i fasonów.

celio w Europie Środkowej:

Do Europy Środkowej celio trafiło za pośrednictwem franczyzy już w 2004 roku, a począwszy od roku 2009 otwiera tu swoje jednostki zależne, dysponując dziś 11 sklepami w Czechach -z czego 6 w Pradze, oraz 3 na Słowacji, w Bratysławie.

Bogatsza o to udane doświadczenie sieć umacnia teraz swoją obecność w europejskich stolicach, otwierając w Warszawie 4 sklepy równocześnie. Między 29 sierpnia i 3 września marka z gwiazdką zainaugurowała działalność trzech pierwszych punktów sprzedaży w Polsce, w centrach handlowych: Arkadia (jednym z ważniejszych w Europie Środkowej, odwiedzanym przez 21 milionów gości rocznie), Sadyba Best Mall  i Warszawa Wileńska. Otwarcie czwartego sklepu, w CH Wola Park, nastąpi 31 października 2013. Kontynuując ekspansję, celio zamierza latem 2014 roku otworzyć kolejny punkt sprzedaży w warszawskiej Galerii Mokotów.

Nowoczesny koncept:

Czerpiąc inspirację z innowacyjnej formuły sklepu flagowego celio Champs Elysées w Paryżu, nowoczesna przestrzeń o czystych i prostych liniach otwiera się na minimalistyczną architekturę, którą narzuca kubiczna struktura. Przestronność, surowe materiały, efekt betonu w połączeniu z metalowymi wykończeniami i modułami w kształcie prostych brył geometrycznych nadają sklepowi tradycyjny, a jednocześnie nowoczesny charakter. Czerwień stanowiąca kod DNA celio widoczna jest na wejściu i obecna we wnętrzu w postaci akcentów kolorystycznych. Dzięki ścianom z wbudowanymi ekranami powstaje przyjazna, żywa przestrzeń dedykowana modzie i oferująca usługi odpowiadające przyszłym sposobom konsumpcji.

Nowa kampania pod znakiem wartości marki: life, enjoy

Poprzez kampanię towarzyszącą kolekcji jesień-zima 2013 celio nabiera nowej prędkości, zgodnie z kodem DNA marki wyspecjalizowanej w modzie męskiej: akcent położony jest na kolor, hojność, elegancję na luzie, otwarcie na świat, « twist ». Mężczyzna w stylu celio ma zgodny charakter i podchodzi do siebie z dystansem – jest świadomym swego wyglądu optymistą, typem miejskim i pragmatykiem; kocha życie. Minimalistyczne bryły - prawdziwie męskie formy - podkreślają różnorodność oferty i kolorystykę.

celio: nowa interpretacja męskiej garderoby

Poprzez swoją kolekcję zima 2013 celio wprowadza zmiany w męskiej garderobie:

Pierwszy segment, URBAN, plasuje się pod znakiem elegancji, gdzie każdy element nadaje subtelną, idealną na co dzień dystynkcję. W ramach tej linii znajdziemy szeroką paletę materiałów (wełny, welury, chambray) w ciepłych kolorach: bordo, khaki, mroźny kasztan, camel. Szczególną uwagę poświęcono krojom, które są mocniej dopasowane i posiadają starannie dopracowane wykończenia (detale po wewnętrznej stronie kołnierzyków i mankietów, marynarek i pasków spodni).

Drugi segment, FREE, skupia się na niezmiennie wiernych wartościom marki modelach, takich jak nowa kamizelka i kurtka puchowa, oraz na nowych proporcjach. Silne są wpływy świata militariów. Zestawienia strojów operują rozmaitymi odcieniami brązów, szarości i khaki, podkreślonymi czasem zielenią lub intensywnie niebieskim kolorem.

Trzeci, bardziej formalny segment, CLUB, tchnie powiew świeżości w garnitury, proponując nowe modele, jednocześnie tradycyjne i nowoczesne, łączące precyzję z jakością. W marynarkach można zauważyć delikatne, ozdobne kieszonki, często komponujące się harmonijnie z podszewką. Dzianina łączy się z finezją flaneli i tweedów, pozwalając uzyskać elegancki i ciepły kontrast. Koszule są potwierdzeniem powrotu do elegancji przez duże E. Modele z bawełnianej satyny, podkreślone kontrastującym kołnierzykiem lub gorsem, uzupełniają ofertę, wnosząc do niej dodatkowy szyk i styl.

Prawie 30 lat sukcesów

1985 – Jeden koncept, pięć sklepów: celio rewolucjonizuje świat odzieży męskiej.

1986 – celio rusza na podbój centrów handlowych.

1992 – celio świętuje otwarcie setnego sklepu we Francji. Marka wkracza na ścieżkę rozwoju międzynarodowego i otwiera oddziały w Europie, otaczając się solidnymi partnerami, by na zasadzie franczyzy zaistnieć we wszystkich zakątkach świata.

1996 – Otwarcie pierwszego sklepu o powierzchni 1000 m2 naprzeciw Opery Garnier w Paryżu.

2002 – Zachęcona sukcesem punktu sprzedaży przy Operze marka otwiera swój sklep flagowy na najpiękniejszej alei świata: Champs Elysées w Paryżu.

2004 – celio trafia do krajów Europy Wschodniej.

2006 – Pierwszy sklep w Singapurze.

2007 – celio przekracza pułap 300 sklepów we Francji i liczy już ponad 600 sklepów na świecie, w prawie 40 krajach.

2008 – celio wchodzi do Indii, gdzie posiada obecnie ponad 130 punktów sprzedaży w 40 największych miastach.

2010 – Ponad 500 sklepów we Francji, 1000 sklepów w ponad 60 krajach.

2012 – Zmiana aranżacji i ponowne otwarcie sklepu flagowego na Champs-Élysées.

2013 – Początek działalności celio w Polsce, otwarcie 4 sklepów w Warszawie.

Kilka kluczowych liczb 

5 kontynentów – ponad 60krajów

4 kolekcjew ciągu roku, dostosowane do uwarunkowań kulturowych i klimatycznych

4 segmenty odzieży: URBAN, FREE, CLUB, CLASSICS

800 projektowanych przez zespół celio modeli produktów w każdej kolekcji

80% każdej kolekcji to nowości

35 milionów artykułów sprzedawanych co roku

Prawie 150 różnych zawodów

Co drugi mężczyzna we Francji nosi odzież marki celio

3.350 pracowników

Ponad 6000 osób pracuje dla mraki celio na całym świecie.

Ponad 6000 osób pracuje pod marką celio na całym świecie.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS