Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-09-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bydgoskie Biuro Obsługi Klienta w nowej odsłonie

150x110

Od dziś mieszkańcy Bydgoszczy są obsługiwani w nowym wnętrzu Biura Obsługi Klienta przy ul. Warmińskiego 6. To trzecie, po poznańskim i gorzowskim biuro, które przeszło generalny remont.

Enea zmienia się dla Klientów, a nasze odmienione biura obsługi to najbardziej widoczna z tych zmian. Na odwiedzających w pierwszym dniu pracy bydgoską placówkę, czekały okolicznościowe dekoracje, hostessy z drobnym poczęstunkiem i atrakcje dla dzieciaków. W nowym biurze powiększyliśmy przestrzeń, dając większy komfort oczekującym i obsługiwanym. Wprowadziliśmy system kolejkowy, na dzieci czeka kącik zabaw, w którym znajdą zajęcie na czas rozmowy opiekuna z konsultantem.

Przypominamy, od lipca nasze biura pracują w nowych godzinach. W poniedziałki i czwartki od 8 do 17, w pozostałe dni robocze od 8 do 16. Od dłuższego już czasu osobista wizyta w Biurze Obsługi Klienta nie jest konieczna. Większość standardowych spraw można załatwić za pośrednictwem infolinii 611 111 111. Od września na obszarze bydgoskim, po utworzeniu konta i zalogowaniu się do eBOK, można m.in.: sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury, zakupić kody do liczników przedpłatowych, składać reklamacje i zapytania w każdej innej sprawie. Wszystko bez wychodzenia z domu!

Wkrótce do nowego, odświeżonego wnętrza naszego biura zaprosimy mieszkańców Leszna.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS