Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-10-31

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bacardi współpracuje z producentami horrorów na Halloween. Halloween’owa impreza w rytmie Casa Bacardi w Warszawie!

Marka Bacardi wystartowała z nową kampanią na Halloween, która jest inspirowana klasykami horrorów. Film został nakręcony w domu produkcyjnym specjalizującym się w kinie grozy, by inspirować odbiorców do tworzenia upiornych koktajli na bazie Bacardi z okazji Halloween. Nietoperz w logo Bacardi sprawia, że marka idealnie wpisuje się w mroczny klimat! 

 

"Co roku pokazujemy konsumentom nowe propozycje drinków. Jeden z symboli Halloween – nietoperz – jest tym co marka Bacardi ma w swoim DNA. To nasza najlepsza okazja do świętowania." – powiedziała Anna Adamowicz-Zarzycka , Brand Manger Bacardi Rum.

 

W tym roku marka wykorzystała sceny ze znanych horrorów: The Ring, The Shining i Psycho. Film został nakręcony z pierwszej osoby. Opowiada on historię tajemniczej kasety VHS z nietoperzem Bacardi w scenie tytułowej.

 

Gdy wideo zaczyna się odtwarzać, obraz staje się coraz dziwniejszy: w stylu filmu The Ring– limonka wyciskana przez kombinerki, „zmartwychwstająca” mięta, rum wylewany z pionowych butelek na rewersie etc. Film "Monster Mojito" kończy się przepisem na koktajl i hasłem "Obudź w sobie nietoperza!".

 

Przedstawiciele marki Bacardi nie chcieli, aby film został nakręcony jak reklama, więc skorzystali z pomocy The Voorhes, duetu, który specjalizuje się w stylizowanej fotografii marketingowej i wideo.

 

"Zaczęliśmy od obejrzenia mnóstwa krótkich horrorów i klasyków, które wszyscy znamy. Pierwotnie napisaliśmy sześć różnych skryptów, które mogłyby przedstawiać przepis na koktajl. The Ring zainspirował nas do wykorzystania VHS i użytej tam metafory powrotu, więc wykorzystaliśmy dwie wersje, które miały abstrakcyjne dziwne winiety wideo, aby zilustrować każdy etap tworzeniu koktajlu. Sceny rozegrane w trybie stop motion, time lapse, slo mo video, zabawne pościgi kamer i mnóstwo praktycznych efektów specjalnych. Kocham tę sesję!”– wspominają twórcy filmu z domu produkcyjnego The Voorhes.

 

Nowa kampania Bacardi została zaplanowana tak, by zbiegać się z wyszukiwaniami online. Na zabawne wyszukiwania na Halloween, Bacardi będzie oferować konkretne treści i sugestie. Konsumenci szukający Halloweenowych inspiracji na nowe drinki, będą mogli zaserwować swoim znajomym na imprezach w domu, tematyczne koktajle na bazie Bacardi.

 

Reklama będzie wyświetlana w mediach społecznościowych i kanałach marki. Krótsze wersje zostaną udostępnione na Facebooku i Instagramie.

 

Link do filmiku "Monster Mojito” na bazie Bacardi: https://www.facebook.com/BacardiPolska/videos/441518113041194/

 

Na rynku Polskim z okazji Halloween, marka Bacardi organizuje wyjątkową imprezę z cyklu Casa Bacardi. Najmodniejszy warszawski klub Niebo, rytmiczna muzyka, upiorna scenografia i specjalny koktajl Bat Blood Mojito to tylko niektóre niespodzianki, które tego wieczoru czekają na gości! 

Na ten wieczór marka zadba o wyjątkową scenografię klubu. Muzyczne doznania zapewnią: Zeppy Zep, Rapperoni, Princess Rap, Kuvau, Vinylstealer oraz Dj Rizzle. Klubowicze będą mieli okazję spróbować specjalnie skomponowanego drinka BAT BLOOD MOJITO.

 

Przepis na dedykowany Halloween’owy koktajl:

 

BAT BLOOD MOJITO:

     40 ML BACARDI CARTA BLANCA 

     4 ćwiartki limonki 

     3 łyżki miałkiego cukru białego 

     Garść liści mięty 

     Uzupełnić wodą gazowaną 

     30 ml puree malinowego (puree malinowe ma być polane po górnej warstwie lodu, aby ściekało do koktajlu)

     Garnisz (ozdoba): szczyt z mięty 

 

Puree Malinowe:

      1 kg malin (mogą być mrożone) 

     150 ml soku żurawinowego

     Wrzucamy maliny wraz z sokiem do blendera, aby uzyskać konsystencję puree. Przecieramy przez podwójne sitko, aby wygładzić puree i pozbyć się pestek z malin.

 

 

Poza imprezą w klubie Niebo, na Halloween marka Bacardi przygotowała dodatkową serię imprez w 6 różnych lokalizacjach w stolicy.

 

Dodatkowo raz w ciągu wieczoru klub odwiedzi przebrany Promo Team, który rozda klubowiczom maski i tatuaże Bacardi oraz poinformuje o promocjach na drinki. Każdy chętny otrzyma także pamiątkowe zdjęcie zrobione Instaxem.

 

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/425105548015714/

 

O Bacardi:

 

Bacardi to rum numer 1. na świecie. Produkowany z niezmienną od 1862 roku starannością. Twórca marki, Don Facundo, od samego początku jej istnienia przykładał wielką wagę do sposobu produkcji. Receptura  po dziś dzień pozostaje tajemnicą, którą znają jedynie wybrańcy – „Maestros de Ron”, czyli strażnicy formuły Bacardi. Warto przypomnieć, że to właśnie Bacardi Superior dał początek najbardziej znanym drinkom – Oryginalnemu Mojito (1890) i Oryginalnemu Daiquiri (1898).

 

W DNA Bacardi wpisana jest muzyka, taniec i zabawa w gronie przyjaciół. Marka zachęca do bycia sobą i spędzania czasu z przyjaciółmi, przy dźwiękach energetycznej muzyki oraz świetnych koktajlach. 





Słowa kluczowe:halloween, Bacardi

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS