Grupa Marketingowa Aveex.com podpisała umowę na realizację strategii marketingowej, promującej Kozminski University Center of Excellence. Agencja będzie odpowiadać za kompleksowe działania w tym zakresie.
Kozminski University Center of Excellence realizuje spójną ofertę edukacyjną w zakresie studiów podyplomowych, kursów, szkoleń, korporacyjnych programów rozwojowych, organizacji konferencji, seminariów, spotkań, pozyskiwania zewnętrznego finansowania na usługi szkoleniowo-doradcze i badawcze.
- Dotychczas skupialiśmy się na ulepszaniu części naszych działań. Mając jednak poczucie, że to za mało, podjęliśmy wyzwanie rzucone przez guru zarządzania R. L. Ackoffa zaprojektowania wszystkich procesów od nowa – wyjaśnia Sylwia Hałas-Dej, dyrektor ds. programów edukacyjnych i rozwoju Center of Excellence. – W rezultacie pod hasłem „Competing for the Future” w 2012 roku powstało Center of Excellence – przestrzeń, w której dzięki połączeniu różnych ról pełnionych przez uczelnię, wszyscy możemy skorzystać z efektu synergii powstającego poprzez wymianę wiedzy w 10 kluczowych obszarach.
Kampania będzie realizowana w oparciu o stworzoną przez Agencję strategię. Akcja promocyjna obejmuje działania z zakresu public relations, a także marketing internetowy: kampanię Google AdWords i wideo marketing (testimonial z wykorzystaniem wizerunku absolwentów). Ich realizacją zajmą się należące do Grup Aveex.com agencja Red Pen Public Relations, dom mediowy Essencja, agencja reklamowa Bandera oraz agencja interaktywna Sternick.
Współpraca została rozpoczęta w styczniu bieżącego roku. Za projekt z ramienia Aveex.com odpowiadają Izabela Jurek i Michał Tomasik. Nadzór nad całym projektem sprawuje Marcin Wojciechowski – dyrektor kreatywny Grupy Aveex.com.