Multiagencja Asist uruchomiła nową, innowacyjną formę seminariów dla agentów sieci. 2 września w Centrali Asist w Starogardzie Gdańskim odbyło się pierwsze szkolenie w formie webinarium. Agenci mieli możliwość uczestniczyć w prezentacji, słuchać prowadzącego i zadawać pytania w formie czatu za pośrednictwem komputera z każdego miejsca w Polsce. Tematem szkolenia był produkt smart11, który od niedawna jest dostępny w sieci Asist.
Webinarium to rodzaj internetowego szkolenia, realizowanego przy pomocy technologii webcast. Daje ona możliwość obustronnej komunikacji między prowadzącym spotkanie a uczestnikami. Interaktywne konferencje on-line cieszą się na świecie coraz większą popularnością. Multiagencja Asist podążając za trendem postanowiła wdrożyć tę innowacyjną formę seminariów, aby szkolić agentów sieci. Pierwsze szkolenie miało miejsce we wtorek 2 września w dwóch grupach, pierwsza rozpoczęła spotkanie o godzinie 12.30, zaś druga o 15.00.
Tematem szkolenia był produkt smart11, dzięki któremu agent ma możliwość rozłożenia składki klienta na 11 wygodnych rat. Prezenterem był Jakub Maciejewski, pełnomocnik ds. sprzedaży smart11. Szczegółowo przedstawił on produkt oraz pokazał w jaki sposób zawiera się umowy w smart11. Uczestnicy spotkania mieli możliwość zadawania pytań prowadzącemu za pośrednictwem czatu.
Nowa forma szkolenia to doskonałe rozwiązanie dla naszych agentów, którzy bez wychodzenia z domu czy biura, o dogodnej dla siebie porze, mogą wziąć udział w seminarium dotyczącym interesujących ich zagadnień i otrzymać niemal natychmiast odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Jest to także forma bardzo angażująca uczestników, którzy nie tylko wysłuchują prowadzącego i zadają mu pytania, ale również sami na pytania prowadzącego odpowiadają. W typowym szkoleniu e-learningowym, rola uczestnika sprowadza się najczęściej wyłącznie do wysłuchania/obejrzenia materiału szkoleniowego. Widzę w tym rozwiązaniu ogromne możliwości – dodaje Monika Trzaskowska, Dyrektor ds. Rozwoju Produktów i Sieci Asist.
Webinarium spotkało się z bardzo pozytywnym przyjęciem przez uczestników. Agenci szczególnie chwalili możliwość uczestnictwa w seminarium bez wychodzenia z domu oraz możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym.
Multiagencja Asist planuje kolejne spotkania on-line dla agentów sieci. Webinaria mają stać się stałym elementem procesu szkolenia i doskonalenia umiejętności agentów ubezpieczeniowych współpracujących z Asist.
Asist Sp. z o.o. istnieje od 2003 roku i zajmuje się organizacją i obsługą sieci agentów ubezpieczeniowych na terenie całego kraju. Współpracuje z nią ponad 1200 podmiotów, które w ramach jednej umowy otrzymują możliwość sprzedaży produktów osiemnastu ubezpieczycieli, trzynastu oferujących ubezpieczenia komunikacyjne i majątkowe oraz pięciu towarzystw życiowych.