Alior Bank został wyróżniony za najlepszą obsługę klienta zainteresowanego kontem osobistym. Tak wysoką notę otrzymał w rankingu „Instytucja Roku 2018”.
– Ideą naszego konta jest to, aby to klient miał decydujący głos i zawsze był w centrum uwagi banku. Stawiamy na wygodę, elastyczność i prostotę rozwiązań. Chcemy, aby z naszą bankowością mobilną i internetową codzienne bankowanie było przyjemnym nawykiem klientów, który ułatwia realizację ich potrzeb – mówi Miłosz Horodyski, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Alior Banku.
„Instytucja Roku” to niezależny ranking trzech głównych obszarów obsługowych w Polsce, organizowany przez branżowy portal mojebankowanie.pl. Obejmuje banki, ubezpieczalnie i telekomy. Wyróżnia tylko te firmy, które są nastawione na klienta i zapewniają mu jak najbardziej przyjazne rozwiązania. W 2018 roku ranking obejmuje cztery etapy badania, które w styczniu nowego roku pozwolą wyłonić zwycięzców. Tytuł „Instytucji Roku 2018” otrzymają te banki, których średni wynik z 4 etapów badania wyniesie min. 85 proc.
Ten ranking to wyjątkowo miarodajna ocena jakości obsługi. Eksperci, którzy go tworzą, odwiedzają oddziały banków i wchodzą w rolę klientów, by na własnej skórze przekonać się, gdzie dostaną pomoc, a gdzie zostaną odesłani.
By zobaczyć, jak wygląda obsługa klienta zainteresowanego kontem osobistym, poszli do 170 placówek różnych banków. Oceniali sześć etapów kontaktu klienta z bankiem: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie. Dla Alior Banku ta kontrola zakończyła się sukcesem – zajął trzecie miejsce spośród siedemnastu ocenianych banków.
W pierwszym etapie rankingu „Instytucja Roku 2018” Alior Bank został doceniony w kategorii jakości obsługi w oddziale i uplasował się wśród trzech najlepszych banków w Polsce. W zeszłym roku zajął natomiast pierwsze miejsce w rankingu generalnym „Instytucji Roku 2017”. – Takie wyróżnienia motywują nas do dalszej pracy i starań o najwyższy poziom jakości świadczonych przez nas usług dla naszych klientów – mówi Miłosz Horodyski.