Sektor bankowości spółdzielczej rozwija się bardzo dynamicznie i dlatego potrzebuje nowoczesnych i bezpiecznych rozwiązań informatycznych, które wspierają pracę, obsługę coraz bardziej wymagającego klienta i funkcjonowanie placówek. Z drugiej strony na rynku powstają wciąż nowe propozycje technologiczne dla branży bankowej, którymi powinny zainteresować się także banki spółdzielcze, jeśli chcą wyprzedzić swoją konkurencję na rynkach lokalnych. - Uczestnikom konferencji chcemy zaprezentować nie jedno, a wiele innowacyjnych rozwiązań klasy contact center, które mogą realnie usprawnić działanie banków spółdzielczych, wpłynąć na ich konkurencyjność, atrakcyjność, zwiększenie zysków, usprawnienie procesów obsługi klienta – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Podczas Forum technologii Bankowości Spółdzielczej opowiemy o najważniejszych dziś rozwiązaniach, do których należą m.in. dialer, nowoczesne contact center, video contact center, systemy WFM, gamifikacja czy social media. Alfavox posiada w swoim portfolio wiele produktów, które mogą wesprzeć funkcjonowanie banków w zakresie wielokanałowej obsługi klienta. Najważniejsze z nich to alfa Contact Center, czyli platforma do zarządzania całym procesem komunikacji z klientami, oraz alfa Video Contact Center – narzędzie zapewniające obsługę klienta z wykorzystaniem coraz popularniejszego dziś kanału wideo. W Forum Technologii Bankowości Spółdzielczej wezmą udział prezesi i wiceprezesi, a także dyrektorzy oraz naczelnicy zainteresowani rozwojem banków spółdzielczych.