Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-07-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Aleo bloguje o zakupach

Aleo, platforma zakupowa firm, uruchomiła blog „Firma kupuje”. Czytelnicy znajdą tam eksperckie artykuły o zakupach firmowych, najnowsze informacje z rynku, ciekawe infografiki.  

Blog „Firma kupuje”, dostępny pod adresem http://blog.aleo.com, jest skierowany do osób, które w firmach i przedsiębiorstwach odpowiadają za procesy zakupowe. Artykuły obejmują tematykę profesjonalnych i nowoczesnych zakupów, optymalizacji procesów zakupowych oraz możliwości dokonania oszczędności w firmie.

„Chcemy, by blog był inspiracją dla profesjonalnych kupców, jak również przystępnym i ciekawym źródłem wiedzy dla pozostałych osób, które zajmują się zakupami w firmie lub nadzorują firmowe wydatki. Wierzymy, że to narzędzie dostarczy czytelnikom rzetelnych informacji o procesach zakupowych, do których będą chętnie wracać” – powiedział Bartosz Traczyk, prezes ING Usługi dla Biznesu.

Dotychczas na blogu ukazało się 8 artykułów:

  • Po co firmie kupiec?
  • 10 dobrych praktyk zakupowych w firmie
  • Zapytanie ofertowe – dlaczego warto?
  • 5 kategorii zakupowych, w których twoja firma zaoszczędzi
  • Weryfikowanie ofert i warunków współpracy z dostawcami
  • Jak napisać dobre zapytanie ofertowe?
  • Jak promować firmę w internecie ZA DARMO?
  • Jak oszczędzać na zakupach usług drukarskich?

Artykuły powstają przy merytorycznym wsparciu specjalistów Aleo, specjalistów odpowiedzialnych w ING Banku Śląskim za obszar zakupów i relacje z dostawcami oraz klientów – użytkowników platformy.

Przypomnijmy, że platforma Aleo to pierwsze na polskim rynku otwarte kompleksowe i zaawansowane narzędzie do zarządzania procesem zakupowym dla firm. Z Aleo mogą korzystać firmy reprezentujące różne branże, takie jak: usługi, produkcja, handel. Platforma umożliwia kupcom m.in.: prowadzenie elektronicznych zapytań ofertowych (eRFx) oraz negocjacje cen poprzez aukcje zakupowe. Dostawcy (sprzedający) mogą promować swoje produkty i usługi przez profesjonalny profil firmy, katalog produktów z funkcją dedykowanych cenników. Dla nich Aleo prowadzi monitoring przetargów publicznych i informuje o najnowszych przetargach w ich branży.

W 2014 r. platforma Aleo otrzymała szereg prestiżowych wyróżnień m.in.: produkt roku w rankingu IT@BANK 2014, a także najbardziej innowacyjna platforma cyfrowa w konkursie Innovation Award Media Trendy.

Więcej informacji na: https://aleo.com/pl, http://blog.aleo.com


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS