Krakowska agencja Epic Dreams ma już w swoim portfolio duże marki. Rozszerza zakres działalności i nawiązuje współpracę z warszawskim domem mediowym Sales&More.
Epic Dreams istnieje na rynku od 2013 roku. Jego założycielem jest Piotr Szymonik – z wykształcenia grafik, absolwent Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Doświadczenie w projektowaniu zdobywał w dużych agencjach, jak Eura7, czy Opcom. Był również dyrektorem kreatywnym w PromoAgency.
Epic Dreams było dotychczas kuźnią nowoczesnych stron internetowych i inspirujących projektów graficznych. Na samym początku działalności zespół zajmował się projektowaniem stron i sklepów internetowych oraz opracowywaniem kreacji do kampanii internetowych. Szybko jednak ze studia graficznego, Epic Dreams przekształciło się w agencję. – Wychodzimy od intertactive’u i to nasza specjalność - mówi Piotr Szymonik, właściciel agencji. – Wraz rozwojem agencji zauważyłem, że Klienci chcą oddawać nam coraz większą liczbę działań związanych z obecnością ich marki w internecie. Dlatego zdecydowałem się na rozszerzenie zakresu usług. Dziś nie jesteśmy już tylko grafikami. Jesteśmy pełnoprawną agencją, która jest w stanie udźwignąć prowadzenie kampanii od strategii przez kreację po zakup mediów – dodaje.
Agencja oprócz projektowania stron i sklepów internetowych oraz aplikacji, zajmuje się ich kodowaniem. Specjalizuje się również w kreacjach do social media, kampaniach reklamowych oraz brandingu. Epic Dreams ma w swoim portfolio takich klientów jak: TaxCare, Fru.pl, Flyhacks, Gothaer, ELPOLAKO, Energetyczne Centrum, Multihome, Cocolita, Monedo Now, Krediot24, czy Profit Credit. Ostatnio do tego grona dołączyły również takie marki jak Audi czy SPHINX.
W ramach realizacji projektów agencja współpracuje z warszawskim domem mediowym Sales&More, który specjalizuje się w efektywnościowym zakupie mediów. Wspólnie tworzą projekty m.in. dla Audi czy Multihome. – Epic Dreams jest jedną z niewielu agencji, której estetyka i kreatywność nie pozostawia nic do życzenia. Dodatkowo szybkość wykonywanych projektów pomaga w dynamicznym reagowaniu na potrzeby klienta – mówi Grzegorz Lasoń z Sales&More.
Epic Dreams stawia na świeży i innowacyjny design. Celem Szymonika jest, by jego agencja tworzyła kreacje, które mają realizować cele sprzedażowe Klientów i jednocześnie świetnie wyglądać. - W projektowaniu nie uznajemy kompromisów. Dlatego Klient zawsze dostaje od nas design najwyższej jakości. To tajemnica sukcesu Epic Dreams - podsumowuje Piotr Szymonik.