Agencja AdCookie zadebiutowała świetnym wynikiem w tegorocznym raporcie agencji marketingu zintegrowanego, za którego przygotowanie odpowiada Media&Marketing Polska we współpracy z Millward Brown. AdCookie jest najmłodszą agencją, która została uwzględniona w badaniu - działa dopiero od 1,5 roku. Tytuł agencji roku przypadł Albedo Marketing, natomiast wyróżniona została agencja Plej.
AdCookie zajęło pierwsze miejsce w pięciu kategoriach: „Zna daną kategorię produktową i jej sytuację rynkową”, „Stosuje nowe technologie w realizacji projektów”, „Rozumie nowe media”, „Rozumie ideą zintegrowanej komunikacji” oraz „Agencja sprawdza się w kampaniach ATL”. W większości pozostałych kategorii pozycjonowało się na drugim miejscu. W raporcie możemy przeczytać opinię Millward Brown: „świetne wyniki badań; wszystkie oceny wyraźnie powyżej średniej; znakomicie wypada ocena działań ATL i zastosowanie nowych technologii”. AdCookie było jedną z nielicznych agencji, ocenianą przez tak wielu klientów w badaniu.
„Oceny klientów są dla nas szczególnie ważne, ponieważ najlepiej pokazują to, na ile udaje się nam skutecznie realizować obrane cele. Od początku naszej działalności chcieliśmy się pozycjonować jako agencja rzetelna, dbająca o swoich klientów, ale równocześnie bardzo innowacyjna i opierająca się w mądry sposób na najnowszych trendach technologicznych. Zajęcie pierwszego miejsca w kategorii potwierdzającej stosowanie nowych technologii w realizacji projektów oraz drugiego miejsca w kategorii rozumienia nowych mediów jest najlepszym dowodem na to, że działamy zgodnie z naszymi założeniami. W końcu nasz claim to „innovative marketing”. Podchodzimy do realizowanych kampanii w indywidualny sposób (nie prowadzimy kampanii masowo), miksujemy ciekawe narzędzia i najnowsze trendy, żeby stworzyć rozwiązania najlepiej spełniające oczekiwania klienta.. Cieszymy się, że podmioty z nami współpracujące to dostrzegają i doceniają. W ubiegłym roku nie straciliśmy żadnego Klienta, który nawiązał z nami współpracę!” – komentuje Mateusz Sobieraj CEO AdCookie.
Agencja AdCookie posiada doświadczanie w wielu projektach interaktywnych. Firma współpracuje m.in. z Marwittem, Xiaoyi, LC Corp, Lokum Deweloper, Teletorium, Gatta. W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow doceniono kampanię VR dla Domar Development, za którą odpowiadało AdCookie. Agencja dostała główną nagrodę w kategorii Digital marketing – innowacja internetowa .
Raport specjalny poświęcony Agencjom Marketingu Zintegrowanego został wydany przez MMP po raz siódmy. Przebadanych zostało 29 agencji.