Z okazji 20-lecia Carrefour Polska - w środę, 8 lutego br., w hiper- i supermarketach sieci rozpocznie się „Genialna Promocja 20-dniowa”. Klienci będą mieli okazję kupić 40 produktów spożywczych, świeżych i sezonowych, przecenionych nawet do 74%. Promocja potrwa do 27 lutego.
„Genialna Promocja 20-dniowa” to szalona akcja promocyjna w sklepach Carrefour Polska. Codziennie, od 8 do 27 lutego, klienci hiper- i supermarketów otrzymają dwie propozycje wyjątkowych rabatów na popularne produkty. Zniżki będą obowiązywać tylko danego dnia i do wyczerpania zapasów. W ofercie, poza produktami spożywczymi i świeżymi, znajdą się również promocje na artykuły związane z zimą, feriami oraz świętami okolicznościowymi – takimi jak Walentynki.
W pierwszym tygodniu obowiązywania promocji, od 8 do 14 lutego, klienci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych ofert na szeroki wachlarz produktów. Wśród artykułów objętych zniżkami znajdą się zarówno klasyczne produkty spożywcze, jak i telewizory LED czy bukiety czerwonych róż lub storczyki. Konsumenci poszukujący najbardziej korzystnych okazji w tych dniach najlepszą ofertę odnajdą w sklepach sieci Carrefour. Akcję promocyjną w mediach wspiera swoją osobą Napoleon – bohater kampanii marketingowej sieci i gwarant niskich cen.
Akcja „Genialna Promocja 20-dniowa” jest związana z obchodzonym w 2017 roku 20-leciem firmy Carrefour w Polsce. Już od dwóch dekad klienci sklepów Carrefour mogą liczyć na korzystne ceny i okazje zakupowe, a także szeroki wybór produktów, gwarancję jakości, wygody i zdrowia. Sieć Carrefour stale zmienia się, rozwija i unowocześnia w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, poszukując ciągle nowych produktów i smaków. Pozwala to konsumentom na zrównoważoną dietę, poprawę komfortu, prostsze życie na co dzień - przyjemniejsze i pełniejsze. Carrefour Polska stawia klienta w centrum wszelkich swoich nowych inicjatyw.
Już od 20 lat Carrefour towarzyszy Polakom w codziennym życiu i obowiązkach. Łącząc wybór, jakość, zdrowie i wygodę, sprawia że zakupy, wspólne gotowanie i spożywanie posiłków, a także spotkania z rodziną i przyjaciółmi, stają się przyjemniejsze i dają więcej radości i satysfakcji. Te pozytywne zmiany w jakości życia klientów, napędzają firmę do działania i wyznaczają kierunki rozwoju Carrefour Polska na kolejne lata.
dostarczył infoWire.pl