Sieć sklepów Carrefour powiększyła się w listopadzie bieżącego roku o łącznie 11 nowych sklepów convenience. Sklepy zostały otwarte w kilku regionach kraju.
Najwięcej sklepów uruchomiono w Warszawie, pozostałe zostały otwarte m.in. w Wadowicach, Skawinie i Opolu. Placówki handlowe dołączyły do stale rozwijanej sieci sklepów osiedlowych Carrefour, która liczy już ponad 600 sklepów.
Zarówno format sklepów franczyzowych Carrefour, jak i ich asortyment, dobieramy specjalnie do danej lokalizacji i oczekiwań klientów. Nasze sklepy funkcjonują i na osiedlach mieszkaniowych czy przedmieściach, i w centrach dużych miast, a także w mniejszych miejscowościach oraz na terenach wiejskich – mówi Marek Lipka, Dyrektor ds. Franczyzy i Sklepów Convenience w Carrefour Polska. Stale pracujemy nad nowymi konceptami i rozwiązaniami, które będą atrakcyjne dla naszych klientów i franczyzobiorców.
Carrefour Polska stale modernizuje wszystkie posiadane formaty sklepów franczyzowych. Celem wdrażanych zmian jest dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich. Dzięki temu firma opracowuje atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.
Franczyzodawca pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie i wizualizację. Następnie odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu ze wsparciem ekipy otwarciowej. Przez cały okres współpracy franczyzobiorca ma zapewnioną opiekę opiekuna regionalnego, który dba o standardy, sugeruje usprawnienia i pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.
dostarczył infoWire.pl