„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich w I półroczu 2016. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
W I półroczu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu 2016 roku względem I półrocza 2015 roku zmalała o 3,34 proc. i wyniosła 538 037 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 3,12 proc. do 319 570 egz.
Podium uzupełnia tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 232 336 egz., po wzroście o 4,35 proc.
Na szóstym - ostatnim - miejscu znalazł się „Dobry Tydzień”. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu - o 14,71 proc. do 175 477 egz.
Wirtualnemedia.pl |
I półrocze |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Życie na Gorąco |
709 041 |
538 037 |
538 037 |
738 919 |
556 606 |
556 606 |
-3,34% |
Twoje Imperium |
427 655 |
319 570 |
319 570 |
422 299 |
309 905 |
309 905 |
3,12% |
Rewia |
331 906 |
232 336 |
232 336 |
325 473 |
222 641 |
222 641 |
4,35% |
Świat & Ludzie |
290 144 |
188 420 |
188 420 |
295 815 |
190 714 |
190 714 |
-1,20% |
Na Żywo |
278 156 |
179 979 |
179 979 |
284 111 |
182 307 |
182 307 |
-1,28% |
Dobry Tydzień |
276 621 |
175 477 |
175 477 |
261 313 |
152 972 |
152 972 |
14,71% |
W czerwcu 2016 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 530 061 egz., po spadku w porównaniu do czerwca 2015 roku o 1,65 proc. - największym w zestawieniu.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (317 434 egz.; wzrost o 6,89 proc. - największy w zestawieniu), a trzecie - do „Rewii” (223 565 egz.; do góry o 6,34 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
czerwiec |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Życie na Gorąco |
704 812 |
530 061 |
530 061 |
721 111 |
538 927 |
538 927 |
-1,65% |
Twoje Imperium |
434 406 |
317 434 |
317 434 |
417 142 |
296 986 |
296 986 |
6,89% |
Rewia |
328 536 |
223 565 |
223 565 |
311 929 |
210 234 |
210 234 |
6,34% |
Świat & Ludzie |
282 730 |
181 902 |
181 902 |
292 676 |
184 725 |
184 725 |
-1,53% |
Na Żywo |
268 722 |
172 112 |
172 112 |
273 394 |
161 841 |
161 841 |
6,35% |
Dobry Tydzień |
266 936 |
167 871 |
167 871 |
259 138 |
158 995 |
158 995 |
5,58% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich w I półroczu 2016. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem