Znam.to - social shoppingowy serwis Agory
Ruszył nowy serwis społecznościowy Agory - Znam.to, w którymymużytkownicy mogą zamieszczać recenzje i oceny produktów Serwiswpisuje się w trend zwany social shoppingiem.
Rekomendacje produktów podzielone są na kilkanaście działów,m.in.: "Dla dziecka", "Dom i wnętrze", "Muzyka", "Komputery","Książki", "Odzież i obuwie", "Sprzęt AGD i RTV", "Zdrowie iuroda". Każdy z działów zawiera od kilku do kilkunastupodkategorii, które ułatwiają użytkownikom dodawanie własnychrecenzji lub wyszukiwanie innych opinii.
Dodatkową funkcjonalnością serwisu jest możliwość określeniadokładnego profilu osób recenzujących produkty za pomocą.
- Serwis Znam.to wpisuje się w nowy trend w sieci zwany "socialshoppingiem", który w dużej mierze działa jak porównywarka jakościi jest kolejnym etapem rozwoju znanych internautom porównywarekcen. Badania pokazują, że większość osób podczas podejmowaniadecyzji zakupowych ufa opiniom innych. W sieci ten trend przekładasię na bardzo wysoki poziom zaufania pokładanego w rekomendacjach,recenzjach i opiniach internautów - mówi Izabela Dauksza, szefprojektu Znam.to.
Dołącz do dyskusji: Znam.to - social shoppingowy serwis Agory