SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Złe filmy odbijają się na twarzach widzów w reklamie Filmwebu (wideo)

Nowy spot promujący serwis Filmweb.pl żartobliwie pokazuje, jak na twarzach widzów może odbić się niezadowolenie ze słabego filmu. Klip będzie emitowany w kinach, przygotowały go firmy Artegence i Papaya Films.

Reklama podkreśla, że na Filmwebie dostępne są nie tylko recenzje i informacje z branży filmowej, lecz również zamieszczane przez użytkowników oceny i opinie, które warto przeczytać, żeby nie przeżyć w kinie rozczarowania.

Spot w najbliższym czasie trafi do emisji w kinach. Będzie pokazywany w wersji 45- i 15-sekundowej.

W reklamie występuje m.in. Agata Trzebuchowska, aktorka znana z „Idy”. Scenariusz spotu przygotował Wojtek Krosnowski z Artegence, reżyserią zajął się Marcin Dubiniec, a produkcją - dom produkcyjny Papaya Films.

W listopadzie ub.r. Filmweb.pl zanotował 5,3 mln użytkowników i 213,4 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Dołącz do dyskusji: Złe filmy odbijają się na twarzach widzów w reklamie Filmwebu (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lita
Zła reklama tak samo. Właśnie chciałam się przełączyć, kiedy, na szczęście, pojawiła się pointa. Świetna, ale za późno.
odpowiedź
User
Plask
Czuje sie jakbym obejrzał "Listy do M 2". Jedynie zdjecia spoko
odpowiedź
User
Tuten
Smutna ta "reklama". Kiepska produkcja.
odpowiedź