ZenithOptimedia z globalnym budżetem SCA
Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał globalny przetarg na obsługę mediową firmy SCA, producenta artykułów higienicznych i papierowych. Współpraca ruszy z początkiem 2014 roku i będzie obejmować 46 rynków, w tym Polskę.
W efekcie przetargu wygranego przez ZenithOptimedia budżet mediowy SCA został skonsolidowany w ramach jednego domu mediowego. ZenithOptimedia będzie odpowiadać za realizację zintegrowanych działań mediowych, w tym za badania, insighty konsumenckie, planowanie komunikacji, planowanie i zakup mediów, pomiar ROI i ewaluację dla marek produktów higienicznych. Współpraca od początku przyszłego roku będzie prowadzona na 46 rynkach, m.in. w Polsce, Francji, Niemczech, Włoszech, Malezji, Meksyku, Rosji, Szwecji, Wielkiej Brytanii i USA.
W portfolio SCA są marki takie jak m.in. Bodyform, Libero, Plenty, Tempo, Tena, Velvet i Zewa.
Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia z globalnym budżetem SCA