„Najbliżej do formy" w reklamach Zdrofit. W reklamie Krzysztof Ibisz
W najnowszej kampanii „Najbliżej do formy" Zdrofit, występuje osiem osób, którym wsparcie w ćwiczeniach zapewniają trenerzy i instruktorzy, pracujący w klubach sieci.
W jesiennej kampanii marka stawia na aktywną obecność w życiu ćwiczących oraz na zaistnienie w świadomości tych, którzy jeszcze aktywni nie są. Zdrofit zachęca i inspiruje do podjęcia wyzwania – prowadzenia zdrowego stylu życia.
W kampanii bierze udział ośmioro modeli, przedstawicieli różnych grup wiekowych: generacji Z, milenialsów oraz dojrzałych ćwiczących. Zdrofit najnowszą komunikacją zachęca odbiorców do dołączenia do społeczności ludzi aktywnych fizycznie, oferując jednocześnie tak potrzebne każdemu ćwiczącemu wsparcie trenerskiei motywację.
- W komunikacji z naszymi obecnymi i przyszłymi klientami zawsze stawiamy na kwestie związane ze zdrowiem i pozytywnym wpływem aktywności fizycznej na wiele aspektów naszego życia. Nie bez znaczenia są też korzyści związane z wyglądem oraz przyjemnym spędzaniem czasu wolnego, co wiemy z badań nad motywacją klubowiczów. Walczymy ze stereotypami, ale i mocno zachęcamy najmniej aktywnych do powolnego i w zgodzie z własnymi możliwościami wdrażania się w sport – mówi Magdalena Rodak-Dębowska, kierownik ds. komunikacji i promocji marek Benefit Systems Oddział Fitness.
Sesja zdjęciowa oraz video content autorstwa Małgorzaty Popinigis są realizacją koncepcji kreatywnej, której głównym założeniem było uchwycenie realnych sytuacji oraz dokumentacja satysfakcji płynącej z regularnego treningu.
Działania będą realizowane w digitalu, kanałach social mediowych Zdrofitu, DOOH, klubach Zdrofit oraz poprzez kampanię w radiu z udziałem Krzysztofa Ibisza.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Keino, za produkcję dom produkcyjny Joho. Komunikację w social mediach oraz współpracę z influencerami realizuje dom mediowy Mido.
Dołącz do dyskusji: „Najbliżej do formy" w reklamach Zdrofit. W reklamie Krzysztof Ibisz