YouTube najpopularniejszym społecznym serwisem w Wielkiej Brytanii
YouTube zastąpił Wikipedię jako najpopularniejszy serwis internetowy w kategorii społecznych mediów na rynku brytyjskim.
W okresie styczeń 2007 - styczeń 2008, należący do Google internetowy serwis wideo zanotował 56-procentowy wzrost liczby odwiedzających, do 10,426 miliona unikalnych wizyt w pierwszym miesiącu obecnego roku - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen.
Za YouTube, w pierwszej dziesiątce w kategorii społecznych mediów w sieci znalazły się kolejno: Wikipedia (9,557 miliona unikalnych wizyt, wzrost o 23 procent w porównaniu ze styczniem 2007), Facebook (8,513 mln, wzrost o 712 procent), Blogger (5,145 mln, wzrost o 39 procent), MySpace (5,026 mln, spadek o 9 procent), Bebo (4,090 mln, wzrost o 53 procent), Slide (3,355 mln, wzrost o 207 procent), Yahoo! Answers (3,319 mln, wzrost o 57 procent), Windows Live Spaces (3,127 mln, wzrost o 15 procent) oraz TripAdvisor (2,364 mln, wzrost o 8 procent).
Z danych Nielsena wynika, że 63 procent brytyjskich internautów odwiedziło w styczniu przynajmniej jedną z wyżej wymienionych stron. Przekłada się to na 20,8 miliona osób - o 21 procent więcej niż rok wcześniej (17,1 mln).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: YouTube najpopularniejszym społecznym serwisem w Wielkiej Brytanii