WWF Polska prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów
Fundacja WWF Polska prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii dla zrównoważonej gospodarki leśnej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet wynosi 99 tys. zł.
Celem zaplanowanej przez WWF Polska kampanii jest zbudowanie szerokiej świadomości, jak ważna jest zrównoważona gospodarka leśna w naszym życiu oraz stworzenie pozytywnego dialogu na ten temat (przede wszystkim z Lasami Państwowymi)
Kampania ma podkreślać ideę, że "chroniąc las, chronimy siebie" oraz wskazywać, że zrównoważona gospodarka leśna pozwala pozyskać drewno, a jednocześnie dba o zachowanie różnorodności biologicznej i przyszłość lasów, dzięki czemu my możemy korzystać z ich wielorakich usług.
Przekaz kampanii ma być przyjazny i edukacyjny, dawać nadzieję, że wspólne działanie (współpraca) przyniesie efekty. Nie powinien przedstawiać tradycyjnej gospodarki leśnej negatywnie – nie straszyć wyciętymi lasami, czyli to nie ma być komunikacja negatywna, ale pozytywna.
Do zadań wybranej w przetargu agencji należeć będzie przygotowanie strategii komunikacji mediowej oraz zaplanowanie i zakup mediów do niej.
Zaplanowane przez WWF działania mają obejmować m.in. stronę internetową, emisję spotu tv, animowane grafiki, debatę z Lasami Państwowymi, współpracę z influencerką oraz działania niestandardowe.
Kampania ma ruszyć nie później niż w okresie od 21 do 27 listopada br.
Budżet kampanii nie może przekroczyć 99 tys. zł.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 26 października br.
Dołącz do dyskusji: WWF Polska prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów