SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WWF Polska wybiera agencję PR do trzyletniej współpracy

Fundacja WWF Polska zaprasza agencje do składania ofert na działania marketingowe i public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ze zwycięską firmą będzie pracować do końca marca 2026 roku.

WWF Polska chce wybrać agencję, która zajmie się działaniami marketingowymi i public relations wspierającymi realizację celów
założonych w ramach projektów przez nią prowadzonych.

Do zadań agencji należeć będzie m.in. zaproponowanie szerokich działań komunikacyjnych, z obszaru media relations, CSR, social media, public affairs, eventów bądź udziału w już istniejących eventach, które pozwolą dotrzeć z komunikatem o potrzebie i korzyściach z angażowania się w projekt ochrony Bałtyku do decydentów w środowisku biznesowym i przekonanie ich do podjęcia decyzji o zaangażowaniu w działanie Błękitnego Patrolu WWF i regularne, długofalowe wspieranie tego projektu.

Chodzi przede wszystkim o wsparcie finansowe projektu, wspólne promowanie projektu i idei ochrony Bałtyku, a także inicjowanie wspólnych działań.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 27 marca br. Zwycięzca przetargu będzie pracować dla WWF Polska do końca marca 2026 roku.

Dołącz do dyskusji: WWF Polska wybiera agencję PR do trzyletniej współpracy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ab
WWF - uboga firma...ehm to znaczy uboga to fundacja ratująca świat.
odpowiedź
User
strychulec
A więc jest potrzeba wysokiej klasy specjalistów, żeby ludzie uwierzyli w bzdury, które propaguje wwf.
odpowiedź
User
Mmm
Kto wchodzi? Pół rynku czy cały?
odpowiedź