WWF Polska wybiera agencję PR do trzyletniej współpracy
Fundacja WWF Polska zaprasza agencje do składania ofert na działania marketingowe i public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ze zwycięską firmą będzie pracować do końca marca 2026 roku.
WWF Polska chce wybrać agencję, która zajmie się działaniami marketingowymi i public relations wspierającymi realizację celów
założonych w ramach projektów przez nią prowadzonych.
Do zadań agencji należeć będzie m.in. zaproponowanie szerokich działań komunikacyjnych, z obszaru media relations, CSR, social media, public affairs, eventów bądź udziału w już istniejących eventach, które pozwolą dotrzeć z komunikatem o potrzebie i korzyściach z angażowania się w projekt ochrony Bałtyku do decydentów w środowisku biznesowym i przekonanie ich do podjęcia decyzji o zaangażowaniu w działanie Błękitnego Patrolu WWF i regularne, długofalowe wspieranie tego projektu.
Chodzi przede wszystkim o wsparcie finansowe projektu, wspólne promowanie projektu i idei ochrony Bałtyku, a także inicjowanie wspólnych działań.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 27 marca br. Zwycięzca przetargu będzie pracować dla WWF Polska do końca marca 2026 roku.
Dołącz do dyskusji: WWF Polska wybiera agencję PR do trzyletniej współpracy