Wszystkie dwutygodniki poradnikowe straciły w 2014 roku
W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Tina”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w 2014 roku wyniosła 321 093 egz. i w porównaniu do 2013 roku spadła o 11,40 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 19,25 proc. do 249 455 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 169 463 egz., po spadku o 17,80 proc.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 146 343 egz., po spadku w skali roku o 18,30 proc.
Wirtualnemedia.pl |
rok |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
413 088 |
321 093 |
321 093 |
463 487 |
362 813 |
362 417 |
Tina |
352 939 |
249 494 |
249 455 |
418 855 |
308 947 |
308 931 |
Pani Domu |
245 503 |
169 554 |
169 463 |
275 174 |
206 269 |
206 165 |
Naj |
208 317 |
146 382 |
146 343 |
265 017 |
179 124 |
179 120 |
W grudniu 2014 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do grudnia 2013 roku zmniejszył się o 13,74 proc. do 285 268 egz.
Drugie miejsce należało do „Tiny” (246 444 egz.; spadek o 30,95 proc. - największy w rankingu), a trzecie - do dwutygodnika „Naj” (158 216 egz.; wzrost o 10,73 proc. - jedyny w zestawieniu), który rok wcześniej był czwarty.
Wirtualnemedia.pl |
grudzień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
374 447 |
285 268 |
285 268 |
398 980 |
330 700 |
330 700 |
Tina |
358 964 |
246 944 |
246 444 |
479 926 |
356 915 |
356 915 |
Naj |
231 528 |
158 549 |
158 216 |
210 941 |
142 886 |
142 886 |
Pani Domu |
216 518 |
141 890 |
141 799 |
246 901 |
163 734 |
163 643 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe straciły w 2014 roku