Współpraca Direct Publishing Group i Ad Meritum
Specjalizująca się w wydawaniu prasy firmowej spółka DirectPublishing Group rozpoczyna strategiczną współpracę z domemsprzedaży prasy Ad Meritum, należącym do grupy CR Media.
Sojusz obu firm ma polegać na dzieleniu się pracą przy bieżącychprojektach. Najważniejszym jego celem jest zwiększenie poziomusprzedaży reklam w tytułach custom publishing będących w portfolioobu firm oraz bardziej efektywne wykorzystanie specyficznychmożliwości pism korporacyjnych w prasowych kampaniachreklamowych.
Direct Publishing Group nadal będzie sprzedawać reklamy w swoichtytułach za pomocą własnego biura sprzedaży, choć część ichpowierzchni reklamowej zostanie zaoferowana we wspólnych pakietachz Ad Meritum. W pewnej perspektywie niektóre pisma DPG mogą zostaćwłączone do oferty Ad Meritum.
Direct Publishing Group wydaje obecnie 27 tytułów w 25 milionachegzemplarzy i jest największym wydawcą prasy firmowej ikorporacyjnej w Polsce. Firma specjalizuje się w wydawaniu nazamówienie prasy typu B2B, B2C oraz magazynów wewnętrznych.Dodatkowo zajmuje się dostarczaniem kontentu dla innych wydawnictwi portali internetowych.
Należący do grupy CR Media Consulting S.A. dom sprzedaży prasyAd Meritum współpracuje z 20 wydawcami i obsługuje 30 tytułów. Wroku 2008 zamierza poszerzyć portfolio o kolejne pisma i zwiększyćich ilość do 40 pozycji.
Dołącz do dyskusji: Współpraca Direct Publishing Group i Ad Meritum